>
Kategorie: Gry i aplikacje Newsy

Meta sobie grabi. Chce wcisnąć reklamy, których nie pominiesz

Instagram zaleje nas niedługo jeszcze większą porcją reklam? Tak, a co gorsza części z nich nie będzie można nawet przewinąć! Co takiego wymyślił tym razem Zuckerberg?

Nie jest żadną tajemnicą, że Instagram utrzymuje się z reklam – jak większość darmowych mediów społecznościowych. Nic więc także dziwnego w tym, że Meta znów eksperymentuje z dodaniem do serwisu większej ich liczby.

Reklamy podczas oglądania Relacji

Tym razem ma pomysł na to, jak zrobić to bez przerywania nam oglądania materiałów. Teraz reklamy miałyby bowiem pojawiać się podczas oglądania Relacji, w górnej lub dolnej części ekranu. W ten sposób widzowie mogliby dalej oglądać treści publikowane przez znajomych czy influencerów, a jednocześnie widzieć także treści reklamowe.

fot. x Angela.B.Adwoa

Według najświeższych doniesień reklamy nie będą w żaden sposób powiązane z samym wyświetlanymi Stories, za to na pewno będą pasować do naszych zainteresowań i wyszukiwań.

Część użytkowników widzi już nowe reklamy, które najprawdopodobniej platforma obecnie testuje. Niektórzy spekulowali na początku, że może to jakiś wirus, który dopadł Instagrama – takich reklam bowiem nikt nigdy wcześniej nie widział jeszcze na platformie. Szybko okazało się jednak niestety, że nie mamy do czynienia z żadnym wirusem, a kolejnym niekoniecznie przyjemnym dodatkiem od Mety.

Instagram dodaje reklamy bez opcji pominięcia

To jednak niejedyny pomysł Mety na to, jak prezentować nam treści reklamowe. Okazuje się bowiem, że firma Zuckerberga testuje obecnie także reklamy pomiędzy Relacjami, których… – o zgrozo – nie da się pominąć.

fot. Instagram

Gdy zobaczymy taką niepomijalną reklamę, jedyne co nam w takim momencie pozostaje, to czekać cierpliwie, aż się skończy. Na ekranie widzimy też licznik, który wskazuje na to, ile pozostało do końca danej reklamy.

Wygląda to mniej więcej tak jak na powyższym zrzucie ekranu. O ile reklamy na Stories można jeszcze jakoś przełknąć, tak ta opcja wygląda już naprawdę nieprzyjemnie – coś czuję, że bardzo nie spodoba się użytkownikom platformy. Być może wybiorą oni wtedy zamiast Instagrama nowość w postaci debiutującej aplikacji Whee od twórców TikToka:

https://www.gsmmaniak.pl/1498165/whee-nowa-apliacja-od-tiktok-instagram/

Źródło: PCmag, pubity, opracowanie własne

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Operatorzy
  • Orange
  • Promocje

Orange znów daje potężną paczkę gigabajtów na całe wakacje

Orange na dobry początek lipca ma świetną okazję w ofercie na kartę. Rozdaje aż 100…

4 lipca 2024
  • Google
  • Newsy
  • Telefony

O zgrozo: te smartfony Google Pixel zamieniają się w cegły. Wystarczy jeden krok

Google Pixel 6, 6 Pro i 6A doświadczają sporych problemów. Usterka urządzeń jest na tyle…

4 lipca 2024
  • Apple
  • Newsy
  • Telefony

Flagowce iPhone 16 zmienią słabą tradycję. Apple przestanie robić sobie żarty z klientów

Wrześniowa premiera serii iPhone 16 zbliża się wielkimi krokami. Skutkuje to coraz nowszą porcją przed…

3 lipca 2024
  • Newsy
  • Operatorzy
  • Promocje
  • T-Mobile

1000 złotych na nowy smartfon. Wystarczy oddać stary

W szafce zalega Ci stary smartfon? Już teraz możesz oddać go w T-Mobile, a operator…

3 lipca 2024
  • Newsy
  • Telefony
  • Xiaomi

Zapowiedź globalnej premiery Xiaomi 14T Pro. Ten superśredniak będzie królował w promocjach

Xiaomi 14T Pro przeszedł pomyślną certyfikację. Teraz już mamy pewność, że nowy superśredniak zbliża się…

3 lipca 2024
  • Newsy
  • Operatorzy
  • Play

Polacy masowo wybierają jednego operatora. Od innych uciekają tłumami

Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) ujawnił, że w drugim kwartale Polacy przenieśli ponad 337 tys. numerów…

3 lipca 2024