Dynamika rozwoju technologicznego oraz zmienność otoczenia biznesowego sprawiają, że tempo reakcji oraz jakość i szybkość komunikacji stają się coraz bardziej istotne. Ogromną wagę w budowaniu przewag konkurencyjnych w biznesie odgrywa więc dostęp do nowych technologii mobilnych – urządzeń takich jak smartfony, tablety i laptopy. Równie ważną kwestią, co dostęp do nich, jest ich ciągłość działania, którą zapewnia dobry serwis.
Artykuł sponsorowany bolttech
W wielu polskich przedsiębiorstwach odpowiedzialność za niezawodną pracę i utrzymanie urządzeń mobilnych w dobrym stanie spoczywa na barkach specjalistów z działu IT. Przez to, że muszą rozwiązywać bieżące problemy użytkowników, nie mogą skupić się na rozwoju wewnętrznych systemów ERP, automatyzacji procesów czy innych strategicznych działaniach.
W dalszej części artykułu pokażemy, jak odpowiedni partner serwisowy może odciążyć pracę działu IT oraz jakie inne korzyści wynikają z outsourcingu usług serwisu smartfonów, tabletów oraz laptopów.
Odciążenie działu IT i lepsza optymalizacja kosztów
Odciążenie wewnętrznego działu IT to jedna z podstawowych korzyści płynących z wykorzystania zewnętrznych usług serwisowych. Zamiast angażować własnych specjalistów w czasochłonne naprawy i konserwacje sprzętu, firma może powierzyć te zadania zewnętrznemu partnerowi. Dzięki temu dział IT może skupić się na strategicznych projektach i innowacjach, które przyczynią się do szybszego rozwoju biznesu.
Dodatkowo, korzystanie z usług wyspecjalizowanego serwisu wiąże się z optymalizacją kosztów. Firma nie musi inwestować w kosztowny sprzęt diagnostyczny, części zamienne czy regularne szkolenia pracowników działu IT oraz użytkowników. Wszystkie te zadania przejmuje na siebie partner serwisowy, oferując profesjonalne usługi w ramach pakietów lub umów serwisowych z odpowiednimi warunkami SLA.
Sprawniejsze zarządzanie flotą urządzeń mobilnych
Zawierając umowę z serwisem, firma nie tylko otrzymuje doraźne wsparcie w przypadku awarii danego sprzętu, ale także kompleksowe usługi zarządzania całą flotą, które zakładają:
- bieżącą ewidencję i inwentaryzację urządzeń,
- monitorowanie cyklu życia sprzętu,
- planowanie przeglądów oraz konserwacji,
- szybką realizację zgłoszeń serwisowych,
- wsparcie użytkowników i helpdesku.
Dzięki korzystaniu z takich usług outsourcingowych, przedsiębiorstwo zyskuje kontrolę nad swoimi urządzeniami mobilnymi, co przekłada się na efektywniejszą organizację pracy i wyższą produktywność wszystkich członków zespołu.
Kryteria wyboru serwisu sprzętu mobilnego dla firm
Przy wyborze odpowiedniego partnera serwisowego, warto zwrócić uwagę na kilka aspektów:
- doświadczenie i kompetencje techniczne serwisu,
- posiadanie części zamiennych i szybkość realizacji zleceń,
- elastyczność oferty i dopasowanie do potrzeb firmy,
- posiadane certyfikaty i autoryzacje producentów,
- warunki umowy SLA oraz gwarancja jakości usług.
Analiza potencjalnych dostawców według powyższych kryteriów pozwoli podjąć optymalną decyzję.
Grupa bolttech – zaufany partner serwisowy dla biznesu
Na polskim rynku usług serwisowych dla firm na szczególne wyróżnienie zasługuje grupa bolttech, w skład której wchodzą dwa profesjonalne i doświadczone podmioty – autoryzowany serwis Apple iMad oraz multiserwis sprzętu mobilnego bolttech Repairs. Oba serwisy posiadają duże doświadczenie i ugruntowaną pozycję w branży.
iMad to autoryzowany serwis Apple, specjalizujący się w naprawach urządzeń z systemami iOS oraz macOS. Zespół iMad tworzą wykwalifikowani inżynierowie, regularnie szkoleni i certyfikowani przez firmę Apple. Serwis gwarantuje najwyższą jakość usług i szybką realizację zleceń, nawet w czasie do jednej godziny, a także naprawy w siedzibie klientów, którzy podpiszą stałą umowę serwisową.
Z kolei firma bolttech Repairs to autoryzowany serwis wiodących producentów smartfonów, tabletów oraz laptopów, takich jak Samsung, Huawei, Oppo czy realme. Firma dysponuje nowoczesnym zapleczem technicznym i wykwalifikowaną kadrą, dzięki czemu jest w stanie zrealizować nawet 98% napraw w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych.
Korzyści ze współpracy z grupą bolttech
Decydując się na współpracę z grupą bolttech, firma może liczyć na szereg wymiernych korzyści:
- kompleksową obsługę floty urządzeń różnych marek,
- wysoką jakość usług, potwierdzoną certyfikatami i autoryzacjami,
- szybką realizację napraw,
- dopasowaną do potrzeb i wymagań firmy umowę z SLA,
- bezpłatną logistykę urządzeń mobilnych na terenie całej Polski,
- wsparcie opiekuna klienta oraz infolinii serwisowej.
Wszystko to sprawia, że powierzenie obsługi serwisowej firmie bolttech poprawi sprawność sprzętu, bezpieczeństwo danych i ciągłość pracy organizacji.
Jak można nawiązać współpracę z bolttech?
Aby dowiedzieć się więcej o ofercie bolttech dla biznesu lub umówić się na niezobowiązującą konsultację, wystarczy wysłać e-mail na adres ofertadlabiznesu@bolttech.pl opisując swoje potrzeby i oczekiwania. Konsultant bolttech odpowie na wszystkie pytania, doradzi optymalne rozwiązanie i przygotuje spersonalizowaną ofertę dla Twojego biznesu. Dzięki współpracy z bolttech zyskasz pewność, że Twoja firma jest zawsze gotowa na wyzwania dynamicznie zmieniającego się otoczenia.
Artykuł sponsorowany bolttech
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.