Samsung Galaxy Buds3 (Pro) / fot. dzięki uprzejmości Diany Kisiały
Słuchawki Samsung Galaxy Buds 3 Pro ledwo zadebiutowały, a już dziś producent wycofał je ze sprzedaży. Wszystko przez problemy z demontażem gumowych wkładek – użytkownicy psują przy tym swoje sprzęty.
W ubiegłym tygodniu swojej premiery doczekały się m.in. nowe słuchawki Samsung Galaxy Buds 3 Pro. Pierwsi kupujący mieli już w swoich rękach nowe modele, jako że przedsprzedaż wystartowała w środę, 10 lipca.
W związku z tym, że słuchawki dotarły już m.in. do testerów, w sieci pojawiły się pewne wątpliwości co do konstrukcji nowych akcesoriów. Okazuje się bowiem, że wielu użytkowników przypadkowo rozerwało końcówki douszne podczas zdejmowania ich ze słuchawek.
Samsung w Galaxy Buds 3 Pro postawił bowiem na nowy design, który wykorzystuje twardy plastikowy pierścień u podstawy. Ten może jednak uszkadzać silikonowy materiał, jeśli końcówki będziemy zdejmować niezgodnie z instrukcją producenta.
Kupujący żalili się, że silikon rozrywa się u podstawy podczas zdejmowania końcówek, pozostawiając pierścień przymocowany do słuchawek. Problem jest na tyle duży, że Samsung poinformował dziś o wstrzymaniu ich sprzedaży.
Samsung Galaxy Buds3 (Pro) / fot. dzięki uprzejmości Diany Kisiały
Samsung początkowo przygotował co prawda specjalną instrukcję, prezentującą jak ściągać silikonowe końcówki tak, by nie naruszyć konstrukcji. Okazuje się jednak, że sprawa jest poważniejsza, niż się wydawało. Samsung poinformował już dziś o powodach wstrzymania sprzedaży w oświadczeniu:
W związku z doniesieniami dotyczącymi ograniczonej liczby urządzeń Galaxy Buds3 Pro wyprodukowanych na wczesnym etapie, pragniemy zapewnić, że traktujemy sprawę z najwyższą powagą. Dbając o to, by nasze produkty odpowiadały najwyższym standardom, oceniamy i ulepszamy nasze procesy produkcji. Aby upewnić się, że nasze urządzenia spełniają najwyższe standardy jakości, tymczasowo zawiesiliśmy dostawy Galaxy Buds3 Pro, by przeprowadzić pełną ocenę kontroli jakości przed dostarczeniem ich do konsumentów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.
A co zrobić, jeśli już uszkodziliśmy sobie nasze słuchawki? Wtedy możemy kontaktować się z Samsungiem, wykorzystując do tego formularz gwarancyjny. Kupujący, którzy zamówili już słuchawki, informowani są o opóźnieniu, które może potrwać nawet kilka tygodni. Prawdopodobnie po tym czasie słuchawki wrócą do sprzedaży – gdy Samsungowi uda się uporać z tą konstrukcyjną wadą.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nareszcie doczekaliśmy się Apple Intelligence także w Europie, czyli również w Polsce. Apple udostępnia swoje…
Samsung Galaxy Tab S10 FE i S10 FE+ zadebiutowały oficjalnie. To najmniej opłacalne Samsungi, jakie…
vivo V50e niedługo będzie mieć swoją premierę i został już zapowiedziany przez producenta. Dobry aparat…
Premiera najciekawszego kompaktowego smartfona już w tym miesiącu. OnePlus 13T został już potwierdzony przez producenta.…
Jaki telefon w cenie do 1000 złotych kupić? Przygotowałem zestawienie smartfonów, które są najlepszym wyborem…
Motorola Razr 60 Ultra na chwilę przed premierą ujawniła specyfikację, cenę oraz datę debiutu. Nie…