Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, wprowadza nową, dużą wygodniejszą dla użytkownika wersję aplikacji InPost Mobile. Ma ona wiele usprawnień, na które czekali jej użytkownicy – zmiany jeszcze bardziej ułatwią korzystanie ze wszystkich jej funkcjonalności. Przede wszystkim jednak nowa odsłona aplikacji wprowadza długo oczekiwany program lojalnościowy, w którym przez zbieranie InCoinów – punktów przyznawanych za odebrane paczki i inne aktywności związane z usługami marki – będzie można zdobyć atrakcyjne nagrody i niespodzianki oraz brać udział w loteriach i spersonalizowanych wyzwaniach.
Artykuł sponsorowany
Wirtualną walutę można gromadzić korzystając z różnych usług InPost – takich, jak odbiór i nadawanie paczek, płatności z InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh. Zebrane punkty, ważne przez 2 lata, można wymieniać na zniżki, udział w loteriach oraz vouchery do partnerów – takich, jak Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy, KIANO, Motus, Storytel, Wyjątkowy Prezent. Wraz z nowymi funkcjonalnościami aplikacja została wyposażona w nowy ekran główny, nawigację, a także elementy związane z promocją dodatkowych usług marki, jak InPost Pay.
– InPost buduje lojalność swoich klientów od lat w oparciu o jakość usług i aplikację mobilną. Dane potwierdzają, że klienci InPost wysoko cenią sobie naszą markę. Zbieranie InCoinów nie będzie zwykłą nową funkcjonalnością w aplikacji – to przede wszystkim mnóstwo zabawy, niespodzianek i wyzwań, które pozwolą nam na osiągnięcie kolejnego poziomu zaangażowania użytkowników w usługi InPost. Będzie to dynamiczny, wyjątkowy element naszej aplikacji mobilnej, który pozwoli im na zbieranie nagród i bonusów przy codziennych dostawach zakupów online. Nasz klient jest niezwykle wymagający – liczymy na to, że nowe rozwiązania spowodują, że będzie on jeszcze bardziej lojalny w stosunku do marki przez zabawę, jaką proponujemy w nowej wersji aplikacji. Tak, jak wszystko w InPost – będzie prosto, intuicyjnie, atrakcyjnie wizualnie i interaktywnie
– powiedziała Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & Esg Officer InPost.
W ramach wspomnianej zabawy, 15 października wprowadzimy InBoxy – pudełko niespodzianka, które będzie szansą na wygranie wyjątkowych nagród: mieszkania w Warszawie o wartości ponad 750 000 zł oraz samochodu elektrycznego Renault Megane E-Tech. W loterii można wygrać również kody na darmowe nadania, przedłużenie czasu odbioru paczki, hulajnogi elektryczne, smartwatche, wycieczkę do Włoch oraz vouchery na zakupy u partnerów. Łączenie będzie to PONAD 4 mln nagród. Taki mechanizm jest popularnym wśród najmłodszych klientów InPost sposobem na zaangażowanie w zabawę.
Aplikacja InPost Mobile cieszy się ogromną popularnością, a liczba jej użytkowników w Polsce przekroczyła już 13 mln. Dzięki innowacyjnym funkcjonalnościom, aplikacja nie tylko ułatwia odbiór i nadawanie przesyłek, ale także umożliwia śledzenie paczek w czasie rzeczywistym, zarządzanie zwrotami i korzystanie z automatycznych powiadomień o statusie przesyłki. Grupa InPost intensywnie rozwija swoją infrastrukturę, wprowadzając nowe usługi i technologie, które mają na celu jeszcze bardziej usprawnić procesy logistyczne oraz zwiększyć wygodę klientów.
Według najnowszych badań Kantar, InPost jest najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki – otrzymał aż 98% wskazań. Aż 90% badanych jest zadowolona z aplikacji mobilnej InPost. Badani wskazują, że InPost używa nowoczesnych rozwiązań internetowych i mobilnych (80%), a także dostarcza przesyłki na czas (79%). Co więcej, 77% internautów deklaruje, że lubi markę InPost, a 76% uznaje ją za markę odnoszącą sukcesy na rynku.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…
Apple iPhone SE 4 będzie miał premierę w Polsce jeszcze wcześniej, niż oczekiwałem. Smartfon zadebiutuje…