>

Inny niż wszystkie – startuje program lojalnościowy InPost

Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, wprowadza nową, dużą wygodniejszą dla użytkownika wersję aplikacji InPost Mobile. Ma ona wiele usprawnień, na które czekali jej użytkownicy – zmiany jeszcze bardziej ułatwią korzystanie ze wszystkich jej funkcjonalności. Przede wszystkim jednak nowa odsłona aplikacji wprowadza długo oczekiwany program lojalnościowy, w którym przez zbieranie InCoinów – punktów przyznawanych za odebrane paczki i inne aktywności związane z usługami marki – będzie można zdobyć atrakcyjne nagrody i niespodzianki oraz brać udział w loteriach i spersonalizowanych wyzwaniach.

Artykuł sponsorowany

Wirtualną walutę można gromadzić korzystając z różnych usług InPost – takich, jak odbiór i nadawanie paczek, płatności z InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh. Zebrane punkty, ważne przez 2 lata, można wymieniać na zniżki, udział w loteriach oraz vouchery do partnerów – takich, jak Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy, KIANO, Motus, Storytel, Wyjątkowy Prezent. Wraz z nowymi funkcjonalnościami aplikacja została wyposażona w nowy ekran główny, nawigację, a także elementy związane z promocją dodatkowych usług marki, jak InPost Pay.

– InPost buduje lojalność swoich klientów od lat w oparciu o jakość usług i aplikację mobilną. Dane potwierdzają, że klienci InPost wysoko cenią sobie naszą markę. Zbieranie InCoinów nie będzie zwykłą nową funkcjonalnością w aplikacji – to przede wszystkim mnóstwo zabawy, niespodzianek i wyzwań, które pozwolą nam na osiągnięcie kolejnego poziomu zaangażowania użytkowników w usługi InPost. Będzie to dynamiczny, wyjątkowy element naszej aplikacji mobilnej, który pozwoli im na zbieranie nagród i bonusów przy codziennych dostawach zakupów online. Nasz klient jest niezwykle wymagający – liczymy na to, że nowe rozwiązania spowodują, że będzie on jeszcze bardziej lojalny w stosunku do marki przez zabawę, jaką proponujemy w nowej wersji aplikacji. Tak, jak wszystko w InPost – będzie prosto, intuicyjnie, atrakcyjnie wizualnie i interaktywnie

powiedziała Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & Esg Officer InPost.

W ramach wspomnianej zabawy, 15 października wprowadzimy InBoxy – pudełko niespodzianka, które będzie szansą na wygranie wyjątkowych nagród: mieszkania w Warszawie o wartości ponad 750 000 zł oraz samochodu elektrycznego Renault Megane E-Tech. W loterii można wygrać również kody na darmowe nadania, przedłużenie czasu odbioru paczki, hulajnogi elektryczne, smartwatche, wycieczkę do Włoch oraz vouchery na zakupy u partnerów. Łączenie będzie to PONAD 4 mln nagród. Taki mechanizm jest popularnym wśród najmłodszych klientów InPost sposobem na zaangażowanie w zabawę.

Aplikacja InPost Mobile cieszy się ogromną popularnością, a liczba jej użytkowników w Polsce przekroczyła już 13 mln. Dzięki innowacyjnym funkcjonalnościom, aplikacja nie tylko ułatwia odbiór i nadawanie przesyłek, ale także umożliwia śledzenie paczek w czasie rzeczywistym, zarządzanie zwrotami i korzystanie z automatycznych powiadomień o statusie przesyłki. Grupa InPost intensywnie rozwija swoją infrastrukturę, wprowadzając nowe usługi i technologie, które mają na celu jeszcze bardziej usprawnić procesy logistyczne oraz zwiększyć wygodę klientów.

Według najnowszych badań Kantar, InPost jest najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki – otrzymał aż 98% wskazań. Aż 90% badanych jest zadowolona z aplikacji mobilnej InPost. Badani wskazują, że InPost używa nowoczesnych rozwiązań internetowych i mobilnych (80%), a także dostarcza przesyłki na czas (79%). Co więcej, 77% internautów deklaruje, że lubi markę InPost, a 76% uznaje ją za markę odnoszącą sukcesy na rynku.

Akcja partnerska

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Telefony

Być może za wcześnie skreśliłem tegoroczne flagowce. Znalazłem ważny powód, żeby je kupować

Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…

21 listopada 2024
  • Gry i aplikacje
  • Newsy

Nowa darmowa gra w Epic Games Store. Jest bardzo mrocznie

Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…

21 listopada 2024
  • Newsy
  • POCO
  • Telefony
  • Xiaomi

Mamy globalne potwierdzenie POCO F7 (Pro i Ultra). Smartfony Xiaomi wkrótce w Polsce

Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…

21 listopada 2024
  • Honor
  • Newsy
  • Telefony

Spójrz na tę ślicznotkę. Cienka brzytwa HONOR nie przekroczy nawet 7 mm

HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…

21 listopada 2024
  • Newsy
  • POCO
  • Redmi
  • Telefony
  • Xiaomi

Kupisz to Xiaomi oczami i mam podobnie. Oto nowość, która trafi do Polski, w pełnej krasie

Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…

21 listopada 2024
  • Apple
  • Newsy
  • Telefony

Znam datę premiery najtańszego iPhone’a 2025 roku. Nie znam za to nikogo, kto czeka na niego w Polsce

Apple iPhone SE 4 będzie miał premierę w Polsce jeszcze wcześniej, niż oczekiwałem. Smartfon zadebiutuje…

21 listopada 2024