W Banku Millenium trwa duża awaria. Użytkownicy nie mają dostępu do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. To może spowodować ogromne utrudnienia. Bank odniósł się już do problemów użytkowników.
Ostatni dzień miesiąca może okazać się trudny dla klientów Banku Millenium. Już od rana muszą oni bowiem zmagać się z awarią aplikacji mobilnej, a także bankowości internetowej. Przy próbach zalogowania się do jednej lub drugiej szybko odbijamy się od ściany.
Bank Millenium z awarią. Nie działa aplikacja i bankowość internetowa
Problemy rozpoczęły się już rano, nasilając się jeszcze bardziej około godziny 11:00. Wtedy też klienci banku zaczęli zgłaszać problemy w serwisie Downdetector. Usterki zgłaszają klienci banku z całej Polski, w tym przede wszystkim Trójmiasta, Warszawy, Krakowa czy Lublina.
Problem jest o tyle duży, że nie ma w ogóle możliwości wejścia do aplikacji banku. Przy próbie zalogowania się do aplikacji mobilnej widzimy w niej poniższy komunikat:
Chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji.
Pozostaje więc uzbroić się w cierpliwość i najlepiej zabrać ze sobą z domu gotówkę – szczególnie, jeśli mamy w planach płacić na przykład BLIKIEM lub korzystać z płatności bezgotówkowych. Obecnie nie dostaniemy się do niego, a usterka trwa już nieprzerwanie od kilku godzin.
Źródło: Downdetector, Bank Millenium, opracowanie własne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.