Samsung w nowej reklamie wytyka Apple brak innowacji. Otwarcie krytykuje giganta za brak chęci do zmiany. Przy tym chwali się możliwościami swoich składanych modeli i Galaxy AI. Czy tym kupi fanów Apple?
Bitwa pomiędzy Apple a Samsungiem już od dawna – dwaj giganci często dogryzają sobie w mediach społecznościowych, nawzajem śmiejąc się ze swoich wyborów i rozwiązań (lub ich braku). Samsung znów nie odpuszcza Apple i w najnowszej reklamie postanowił wbić szpilę swojemu odwiecznemu rywalowi.
Często takie podgryzanie jest delikatne i symboliczne – tak jednak na pewno nie jest tym razem. Samsung wypuścił bowiem reklamę, w której wprost wytyka użytkownikom Apple ślepe podążanie za marką, nawet jeśli ta nie proponuje nam w zamian wielu innowacji.
Samsung atakuje Apple. Naśmiewa się z braku składanego iPhone’a
Tym razem poszło o brak składanych smartfonów w ofercie giganta z Cupertino. Wideo podkreśla, że Samsung od lat wyznacza trendy w tym segmencie, podczas gdy Apple… nie weszło jeszcze nawet do gry.
Nowa reklama prezentuje składane modele Samsung Galaxy Z Fold6 i Z Flip6. Koreański producent przedstawia ich zalety, jednocześnie pokazują, jak „zacofane” są dalej iPhone’y. W reklamie widzimy użytkowników cieszących się swoimi składanymi telefonami koreańskiego giganta, a Samsung zadaje pytanie użytkownikom Apple – „A gdzie wasz składany iPhone?”
Biorąc pod uwagę, że składane ekrany to jedna z najgorętszych innowacji ostatnich lat, a Apple wciąż wydaje się być daleko w tyle, to przytyk, który może dać klientom marki do myślenia. Pytanie tylko, czy komukolwiek zależy na tym, aby w portfolio giganta z Cupertino pojawiły się składane modele.
Apple słynie z tego, że nie goni za trendami, a raczej wprowadza je w momencie, gdy uznaje, że technologia jest gotowa. Czy składany iPhone zadebiutuje dopiero za kilka lat? Być może, o ile w ogóle pojawi się w ofercie giganta.
Czy w iPhone cokolwiek się zmienia?
Samsung idzie także o krok dalej. W klipie widzimy między innymi ogromną kolejkę po nowego iPhone’a, w której fani marki pytają się wzajemnie, o to jakie nowości znajdziemy w nowym sprzęcie Apple. Na pytanie „co jest w nim nowego?”, ktoś nonszalancko i bez skrupułów odpowiada „kogo to obchodzi”.
W ostatnich latach iPhone’y rzeczywiście nie kuszą szczególnie zaskakującymi nowościami i innowacjami, ale stale cieszą się ogromnym zainteresowaniem i oddaniem użytkowników, którzy ze sprzętów korzystają latami. To, na czym zależy im najbardziej to niezawodność i długie wsparcie – i to właśnie dostają od Apple.
Coś czuję, że nie będziemy musieli długo czekać na odpowiedź giganta z Cupertino. Ciekawe co tym razem wytknie koreańskiemu producentowi?
Apple na Black Friday rozdaje karty podarunkowe. Zgarnij do 800 złotych na zakupy
Źródło: Samsung na X, opracowanie własne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.