Xiaomi 14 w wersji Global zaczyna już otrzymywać aktualizację do HyperOS 2. Bez wahania nazwę ją najważniejszą aktualizacją w historii tego modelu. Czy z tego powodu warto rozważyć jego zakup?
Nadal flagowy Xiaomi 14 to pierwszy model Global, który może cieszyć się z aktualizacji do HyperOS 2. Nowa wersja systemu Xiaomi powinna być już dostępna do pobrania.
Co zmienia nowe oprogramowanie?
Xiaomi 14: HyperOS 2 już dostępny do pobrania
Paczka z aktualizacją musi zmieniać naprawdę sporo. Sądząc po wadze oprogramowania, Xiaomi 14 po jej zainstalowaniu zmieni się nie do poznania. Całość waży 6.3 GB. Aktualizacja nosi numer OS2.0.4.0.VNCMIXM.
To najlepszy smartfon do zdjęć w historii. Nikt inny nie ma do niego startu.
Wraz z aktualizacją Twój Xiaomi 14 otrzyma Androida 15, nowe poprawki zabezpieczeń oraz masę nowości związaną z AI. Pojawiają się też dynamiczne tapety, zupełnie nowy układ ekranu głównego, zaawansowane narzędzia tłumacza oraz te służące do pisania, oraz wiele więcej.
Czy teraz warto kupić ten smartfon?
Xiaomi 14 tanieje zaskakująco wolno i dość rzadko pojawia się w promocjach. Obecnie trzeba za niego zapłacić 3899 złotych w dużych sklepach i nieco poniżej 3 tysiaków u mniejszych importerów.
Trzeba za to uczciwie przyznać, że Xiaomi 14 to fajna opcja z drugiej ręki. Na serwisach z ogłoszeniami lokalnymi bez problemu znalazłem go za mniej niż 2 tysiące złotych.
Za taką kasę jest wart zakupu ze względu na aparat, kompaktowe wymiary oraz całkiem niezłą baterię. Jak widać ma też pierwszeństwo w aktualizacjach. Skoro już przy tym jesteśmy, to tutaj znajdziesz pełną listę telefonów Xiaomi, POCO i Redmi z aktualizacją do HyperOS 2.
Przy okazji Xiaomi trzeba wspomnieć o Redmi K80. To bardzo ważne z punktu widzenia polskiego użytkownika smartfony. Przy takiej specyfikacji chyba nikt inny tak mocno nie zasługuje na miano „zabójców flagowców” w 2024 roku.
Zabójca flagowców Xiaomi bez tajemnic. Premiera to czysta formalność
Źródło: via GSMArena, opracowanie własne
Ceny Xiaomi 14
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.