Premiera Galaxy S25 tuż za rogiem, a problemy trawią eks-flagowce. Teraz Samsung Galaxy S22 zmienia się w cegłę po aktualizacji do OneUI 6.1.1. I jak tu wierzyć w telefony na długie lata?
Na około miesiąc przed premierą Samsunga Galaxy S25 koreański producent zmaga się z falą problemów. Najpierw obecnej generacji flagowców łuszczy się ekran, a teraz aktualizacja do OneUI 6.1.1 robi z Galaxy S22 cegłę.
Tak upada mit telefonów, które dzięki aktualizacjom można kupować na 7 lat użytkowania.
Samsung nie ma ostatnio najlepszej passy
Ostatnio do sieci masowo zaczęły trafiać narzekania użytkowników Samsunga Galaxy S24 Ultra. Mający zaledwie rok, drogi jak diabli flagowiec, ma problem z ekranem. Na zdjęciach opublikowanych w sieci widać odchodzącą od wyświetlacza warstwę oleofobową.
Być może ma to również związek z filtrem antyrefleksyjnym. Pozostaje mieć nadzieję, że w nowej generacji koreański producent rozwiązał już usterkę.
Szkoda, bo specyfikacja i design Galaxy S25 Ultra to spełnienie marzeń ManiaKa
16 GB RAM, najlepsza implementacja rysika na rynku, kapitalny ekran i przepiękny design. Tak przy obecnym stanie przecieków zapowiada się Samsung Galaxy S25 Ultra.
Według renderów (opartych o przecieki) tak wyglądać ma front Samsunga Galaxy S25 Ultra. Zgadza się – ekran po raz pierwszy od wielu lat jest zupełnie płaski. Być może straci na tym strona wizualna, ale powierzchnia robocza będzie bezkonkurencyjna.
Do pełni szczęścia brakuje tylko aparatu pod ekranem.
Samsung Galaxy S22 ma problemy po aktualizacji do One UI 6.1
Na całą moją ekscytację cieniem kładą się doniesienia użytkowników o problemach z aktualizacjami. Samsung uczynił 7 lat wsparcia jednym z najpoważniejszych powodów, dla których ktokolwiek miałby wybrać ich smartfony.
Po niedawnej aktualizacji do OneUI 6.1.1 Samsungi z serii Galaxy S22 mają tendencję do wpadania w bootloop. Co gorsza użytkownicy na forum producenta zgłaszają problemy z nieprawidłowym rozpoznawaniem dotyku. Do tego stopnia, że używanie smartfona staje się niemożliwe.
Samsung (za Notebookcheck) twierdzi, że problem może dotyczyć płyty głównej. Ponieważ S22 jest już po okresie gwarancji, użytkownicy mają podobno poradzić sobie z tym za własne pieniądze. To tyle w kwestii „telefonów na 7 lat użytkowania”. Mrzonka.
Źródło: Forum Samsunga (1, 2, 3), @rocknik05 (Twitter), opracowanie własne
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.