Amazfit Active 2 to kolejny w portfolio producenta udany smartwatch z ekranem AMOLED, baterią na 10 dni pracy czy NFC. Całość dopełnia 160 trybów sportowych czy połączenia Bluetooth bez użycia smartfona. To idealny towarzysz naszej codzienności?
Amazfit Active 2 to kolejna nowość zaprezentowana podczas targów CES 2025 – tym razem od znanego nam i lubianego producenta. To dobrze wyposażony zegarek z ekranem AMOLED. Co ma nam do zaoferowania?
Amazfit Active 2 z ekranem AMOLED i szkłem szafirowym
Zacznijmy od tego co już ujawniłam, czyli ekranu. Matryca AMOLED ma tutaj 1,32 cale, a ramkę wykonano ze stali nierdzewnej. W wersji premium ekran otrzymał także powłokę ze szkła szafirowego. Pomimo solidnej konstrukcji, zegarek ma pozostawać lekki i wygodny w noszeniu przez dłuższy czas. Całość jest wodoodporna do 5 ATM.
Sprzęt wyposażono w baterię 270 mAh, która ma pozwolić na maksymalnie 10 dni pracy na jednym naładowaniu użytkowania. W trybie oszczędzania energii czas działania może zostać wydłużony do 19 dni.
160 trybów sportowych, NFC, połączenia Bluetooth
Jeśli chodzi o monitorowanie naszego zdrowia i aktywności, smartwatch wykorzystuje biosensor BioTracker 6.0 PPG, który umożliwia precyzyjne monitorowanie tętna, poziomu natlenienia krwi i stresu przez całą dobę.
Zegarek obsługuje także aż ponad 160 trybów sportowych, a automatycznie wykrywa 25 ćwiczeń siłowych oraz osiem różnych aktywności sportowych. Dodatkowo, funkcja Zepp Coach, oparta na sztucznej inteligencji dostarcza spersonalizowane wskazówki treningowe, dopasowane do różnych poziomów zaawansowania użytkowników.
Amazfit Active 2 umożliwia także wykonywanie i odbieranie połączeń przez Bluetooth. Urządzenie obsługuje pięć systemów nawigacji satelitarnej. W Europie dostępna jest także funkcja Zepp NFC Pay do płatności zbliżeniowych.
Cena i dostępność Amazfit Active 2
Standardowa wersja Amazfit Active 2, z silikonowym paskiem, jest dostępna w kolorach czarnym i czerwonym. Wyceniono ją na 99,99 dolarów, czyli około 410 złotych.
Wersja premium, z paskiem skórzanym i szkłem szafirowym, to już koszt w wysokości 129,99 dolarów, czyli około 530 złotych. Przedsprzedaż rozpoczęła się w Stanach Zjednoczonych, a globalna dostępność planowana jest na luty 2025 roku. Być może wtedy też smartwatch pojawi się już nad Wisłą.
Na CES 2025 zaprezentowano także nową serię Garmin Instinct 3 w wersji z ekranem AMOLED lub Solar:
Nowe smartwatche kultowej marki Garmin już w Polsce. Co wybierasz – Solar czy AMOLED?
Źródło: Amazfit, opracowanie własne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.