Bank PKO BP zapowiada prace serwisowe, a co za tym idzie także przerwę techniczną dla klientów banku. Ta wystartuje w najbliższy weekend. Ile potrwa, a także na jakie utrudnienia i kiedy trzeba się przygotować?
Klienci PKO Banku Polskiego muszą przygotować się ponownie na czasowe utrudnienia w korzystaniu z kart kredytowych. Bank znw zaplanował bowiem niezbędne prace serwisowe. Na jakie utrudnienia trzeba się przygotować?
Przerwa techniczna w PKO BP. Kiedy i kogo dotknie?
Prace serwisowe w banku PKO BP wystartują o północy w nocy z soboty na niedzielę, 16 lutego, a zakończą się o godzinie 9:00 w niedzielę, co wpłynie na dostępność części usług banku.
![PKO BP](https://www.gsmmaniak.pl/wp-content/uploads/gsmmaniak/2024/04/IMG_20240413_085256-medium.jpg)
fot. PKO BP
mObywatel połączony z kontem bankowym. Pierwszy bank już to ma
W tym czasie klienci PKO BP mogą napotkać problemy z:
- przeglądaniem i zarządzaniem kartami kredytowymi w iPKO, aplikacji IKO i na Infolinii,
- wykonywaniem przelewów z karty kredytowej i jej spłatą,
- korzystaniem z BLIK-a, jeśli źródłem środków jest karta kredytowa,
- dokonywaniem płatności online za pomocą funkcji „Płacę z iPKO” przy użyciu karty kredytowej,
- transakcjami kartowymi na większe kwoty, które mogą nie zostać zrealizowane.
Utrudnienia są konieczne. Modernizacja systemów
Bank informuje o zbliżających się utrudnieniach i zaleca wcześniejsze zaplanowanie wszystkich istotnych transakcji oraz spłatę zobowiązań przed niedzielą.
Bank PKO BP zaznacza, że, przerwa techniczna jest konieczna, aby wprowadzić modernizacje systemów i zwiększyć bezpieczeństwo oraz jakość usług. Z takimi działaniami banków mamy do czynienia dość często – prace serwisowe zazwyczaj zaplanowane są na godziny nocne i weekendy, dlatego na szczęście większość klientów nie odczuje przerwy w dostępie do żadnej usługi.
![PKO BP](https://www.gsmmaniak.pl/wp-content/uploads/gsmmaniak/2023/05/236186060_5017777451577800_4967444430423259980_n-medium.jpg)
aplikacja iKO/ fot. PKO BP
Okazuje się, że klienci PKO BP muszą też bacznie uważać, by nie paść ofiarą kolejnego oszustwa. Bank w trosce o bezpieczeństwo klientów wydał niedawno ważny komunikat, z którym warto jak najszybciej ię zapoznać. Chodzi o pieniądze oraz bezpieczeństwo naszych danych:
Klienci PKO BP robieni w balona. Bank reaguje natychmiast, wydając ważny komunikat
Źródło: PKO BP, opracowanie własne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.