>
Kategorie: Gry i aplikacje Newsy

Spotify puści nas z torbami. Hi-Fi w tym roku, a cena zwala z nóg

Wygląda na to, że plan Spotify Premium z wyższą jakością Hi-Fi jest już naprawdę blisko. Ma pojawić się w tym roku, a już dziś poznajemy jego cenę. Fani jakościowej muzyki będą musieli przygotować się na wyłożenie sporej gotówki.

Fani serwisu streamingowego Spotify od dobrych kilku lat stale czekają na udostępnienie możliwości słuchania muzyki w wyższej jakości dźwięku. Wiele wskazuje na to, że nareszcie się jej doczekamy – już w tym roku.

Na horyzoncie pojawił się bowiem właśnie nowy plan, kryjący się pod nazwą, Spotify Music Pro, czyli najprawdopodobniej plan subskrypcyjny nareszcie z dźwiękiem w jakości Hi-Fi. Już dziś znamy jego zapowiadaną cenę, którą zdradza najnowszy raport opublikowany przez Bloomberg.

Spotify Music Pro z jakością Hi-Fi w tym roku. Ile to kosztuje?

Według najświeższych doniesień, za taki plan Spotify Music Pro trzeba będzie dodatkowo dopłacić 5,99 dolarów. To oznacza, że nie będzie osobnego planu Hi-Fi, a chętni, by skorzystać z tej opcji, musieliby zapłacić najpierw podstawową opłatę za plan indywidualny 11,99 dolarów miesięcznie (na złotówki to około 47 zł), a dodatkowo dopłacić także za jakość Hi-Fi. Razem kwota wzrosłaby więc do około 17,98 dolarów, czyli po przeliczeniu około 70 złotych.

fot. Spotify

Jaka będzie cena w Polsce?

Dla porównania, w Polsce za miesiąc dostępu do Spotify zapłacimy w wersji indywidualnej 23,99 złotych, czyli dwa razy mniej. Jeśli w naszym kraju zostałaby również udostępniona nowa subskrypcja, prawdopodobnie musielibyśmy dopłacić za nią kolejne kilka lub nawet kilkanaście złotych. To bardzo możliwy scenariusz, na który najpewniej przygotowani są ci, którzy od lat czekają na pojawienie się tej opcji.

fot. Spotify

Niestety na ten moment wciąż nie ma jeszcze oficjalnej daty premiery nowej subskrypcji zapowiedzianej przez Spotify, ale według raportu Bloomberga plan kryjący się pod nazwą Spotify Music Pro ma zadebiutować jeszcze w 2025 roku.

Spotify Premium niedawno zdenerwował użytkowników. W aplikacji zaczęły pojawiać się „przypadkowe” reklamy. Nawet u użytkowników płacących:

https://www.gsmmaniak.pl/1551180/spotify-premium-reklamy-w-aplikacji/

Źródło: Bloomberg, opracowanie własne

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Samsung
  • Wearables

Użytkownicy zegarków Samsunga w tarapatach. Kluczowa funkcja nie działa

Zegarki Samsung Galaxy Watch i Galaxy Watch Ultra mają spore problemy. Nie działa w nich…

29 marca 2025
  • Newsy
  • Telefony
  • Wiadomość dnia

ManiaK Tygodnia#3. Motorola rządzi, OnePlus szokuje, a Xiaomi przypomniało sobie o swojej opłacalności

W 3 odcinku podsumowania newsów w technologii dowiesz się o nowych Motorolach, grubym jak beczka…

29 marca 2025
  • Garmin
  • Newsy
  • Wearables

Garmin sięga do portfela Polaka. Każe sobie płacić więcej niż w USA

Garmin Connect+ to nowa, płatna subskrypcja, która dodaje zegarkom marki sporo nowych funkcji. Użytkownicy są…

29 marca 2025
  • Apple
  • Newsy
  • Telefony

Składany iPhone szykuje się do rozwalenia konkurencji. Ten element mu to zagwarantuje

Składany iPhone Fold wydaje się rzeczywiście istnieć. Apple jednak chce iść tą drogą i dołączyć…

29 marca 2025
  • Promocje

Flagowy Xiaomi od premiery we wrześniu staniał o ponad połowę. Teraz to najlepszy wybór do 2000 złotych

Xiaomi 14T Pro na premierę kosztował 3999 złotych, a teraz możesz kupić go w promocji…

29 marca 2025
  • Gry i aplikacje
  • Newsy
  • Testy

Mięsiście, dynamicznie, ale z kilkoma niedociągnięciami. Sprawdziłem The First Berserker: Khazan

Moja opinia o The First Berserker: Khazan po przedpremierowym testowaniu gry. Mowa o produkcji z…

29 marca 2025