PKO BP wystosowało do wszystkich klientów bardzo ważny komunikat. Chodzi o tymczasowe wyłączenie popularnych funkcji wykorzystywanych przez ogromną część użytkowników. Zapoznanie się z wiadomością od banku uchroni Was przed niepotrzebnymi nerwami – instytucja radzi, jak się przygotować.
Pod koniec marca informowaliśmy Was o bezczelnym i bezlitosnym działaniu oszustów przeciwko klientom PKO BP. Wówczas, aby uchronić użytkowników przed niebezpieczeństwem, bank wydał arcyważny komunikat. 6 kwietnia pojawiła się kolejna istotna wiadomość – tym razem chodzi o tymczasowe wyłączenie popularnej usługi, padła nawet konkretna data.
Przerwy techniczne planowane są przeważnie z dużym wyprzedzeniem – głównie po to, aby klienci banków mogli odpowiednio wcześnie zareagować. Choć wśród samych użytkowników nie cieszą się one wielką popularnością, tak są absolutną koniecznością w celu zwiększenia efektywności usług.
PKO BP z ważnym komunikatem

fot. PKO BP
Jak informuje PKO BP, zbliżająca się przerwa techniczna związana jest z rutynowymi pracami serwisowymi. Będzie ona miała miejsce we wtorek w nocy w godzinach 0:45 do 1:45. Już teraz wiadomo, że klienci nie będą mogli wykonywać transakcji kartą oraz BLIKIEM w bankomatach i wpłatomatach należących do PKO. Niemożliwe będzie też zweryfikowanie PIN-u dla transakcji 3D Secure, nadanie PIN-u oraz aktywacja karty w aplikacji IKO i serwisie iPKO.
W związku z pracami serwisowymi mogą wystąpić również dodatkowe utrudnienia. Dotyczy to m.in. płatności kartą zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych, wypłat z bankomatów innych banków, a także podczas dodawania kart do systemów płatności mobilnych takich jak Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY czy Xiaomi Pay.
W przypadku wspomnianych wcześniej transakcji z użyciem karty czy BLIK w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego komplikacje mogą potrwać nawet do godziny 4:00.
Nie zapomnijcie się przygotować

fot. PKO BP
Jak to zwykle w tego typu sytuacjach bywa, PKO BP na samym końcu wiadomości zaapelowało do klientów o odpowiednie przygotowanie się przed wyłączeniem funkcji. W tym celu zachęca do wpłacenia lub wypłacenia gotówki i wykonania przedwcześnie ważnych przelewów. W przeciwnym razie będziecie mieć nie lada problem i przysporzy Wam to niepotrzebnych nerwów.
Skoro już przy bankowości jesteśmy, to zalecamy Wam zapoznać się z arcyważnym komunikatem wydanym przez policję. Chodzi o użytkowników BLIK, którzy pod wpływem presji i niewiedzy mogą wpaść w niezłe bagno. Można stracić na tym spore pieniądze.
Źródło: PKO BP
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.