Wczorajszy dzień można śmiało określić mianem „mobilnego święta”. Swoje produkty przedstawili m.in. Microsoft i Google, poznaliśmy ceny smartfonów Nokii i HTC – działo się sporo. Trochę z boku stał Samsung, który obecnie jest jedną z najważniejszych firm z tego sektora. Dzisiaj postanowił jednak rozpocząć swoją kampanię opanowywania kolejnego segmentu rynku – sprzętu z platformami Microsoftu.
Firma zaprezentowała reklamę, która tym razem nie bazuje na drwinie z użytkowników sprzętu Apple. Postawiono na element, będący jednym z najważniejszych atutów ekosystemu Microsoftu – biznes. Od dłuższego czasu mówi się o tym, że to właśnie segment korporacyjny będzie bardzo zainteresowany systemami korporacji z Redmond. Muszę przyznać, że wyszło całkiem zgrabnie. Całość jest dość przewidywalna, ale trudno sobie wyobrazić, by firma postawiła w tym przypadku na jakieś niespodzianki i żarty.
Jednym z głównych bohaterów reklamy jest Samsung ATIV S, czyli sprzęt z Windows Phone 8 (można także zobaczyć tablet ATIV Tab z Windows RT oraz ATIV Smart PC Pro z Windows 8). Wspomniany smartfon wyposażono m.in. w dwurdzeniowy procesor o taktowaniu 1,5 GHz, 4,8-calowy wyświetlacz Super AMOLED w rozdzielczości HD, dwa aparaty (główny 8 Mpix i przedni 1,9 Mpix), a także moduły Bluetooth 3.0, Wi-Fi, NFC, GPS i GLONASS.
Źródło: YouTube
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.