Wczorajszy dzień można śmiało określić mianem „mobilnego święta”. Swoje produkty przedstawili m.in. Microsoft i Google, poznaliśmy ceny smartfonów Nokii i HTC – działo się sporo. Trochę z boku stał Samsung, który obecnie jest jedną z najważniejszych firm z tego sektora. Dzisiaj postanowił jednak rozpocząć swoją kampanię opanowywania kolejnego segmentu rynku – sprzętu z platformami Microsoftu.
Firma zaprezentowała reklamę, która tym razem nie bazuje na drwinie z użytkowników sprzętu Apple. Postawiono na element, będący jednym z najważniejszych atutów ekosystemu Microsoftu – biznes. Od dłuższego czasu mówi się o tym, że to właśnie segment korporacyjny będzie bardzo zainteresowany systemami korporacji z Redmond. Muszę przyznać, że wyszło całkiem zgrabnie. Całość jest dość przewidywalna, ale trudno sobie wyobrazić, by firma postawiła w tym przypadku na jakieś niespodzianki i żarty.
Jednym z głównych bohaterów reklamy jest Samsung ATIV S, czyli sprzęt z Windows Phone 8 (można także zobaczyć tablet ATIV Tab z Windows RT oraz ATIV Smart PC Pro z Windows 8). Wspomniany smartfon wyposażono m.in. w dwurdzeniowy procesor o taktowaniu 1,5 GHz, 4,8-calowy wyświetlacz Super AMOLED w rozdzielczości HD, dwa aparaty (główny 8 Mpix i przedni 1,9 Mpix), a także moduły Bluetooth 3.0, Wi-Fi, NFC, GPS i GLONASS.
Źródło: YouTube
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…
Choć może się to wydawać niesłychane, Huawei dominuje na rynku smartfonów. Składane telefony w Chinach…
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…