Wczorajszy dzień można śmiało określić mianem „mobilnego święta”. Swoje produkty przedstawili m.in. Microsoft i Google, poznaliśmy ceny smartfonów Nokii i HTC – działo się sporo. Trochę z boku stał Samsung, który obecnie jest jedną z najważniejszych firm z tego sektora. Dzisiaj postanowił jednak rozpocząć swoją kampanię opanowywania kolejnego segmentu rynku – sprzętu z platformami Microsoftu.
Firma zaprezentowała reklamę, która tym razem nie bazuje na drwinie z użytkowników sprzętu Apple. Postawiono na element, będący jednym z najważniejszych atutów ekosystemu Microsoftu – biznes. Od dłuższego czasu mówi się o tym, że to właśnie segment korporacyjny będzie bardzo zainteresowany systemami korporacji z Redmond. Muszę przyznać, że wyszło całkiem zgrabnie. Całość jest dość przewidywalna, ale trudno sobie wyobrazić, by firma postawiła w tym przypadku na jakieś niespodzianki i żarty.
Jednym z głównych bohaterów reklamy jest Samsung ATIV S, czyli sprzęt z Windows Phone 8 (można także zobaczyć tablet ATIV Tab z Windows RT oraz ATIV Smart PC Pro z Windows 8). Wspomniany smartfon wyposażono m.in. w dwurdzeniowy procesor o taktowaniu 1,5 GHz, 4,8-calowy wyświetlacz Super AMOLED w rozdzielczości HD, dwa aparaty (główny 8 Mpix i przedni 1,9 Mpix), a także moduły Bluetooth 3.0, Wi-Fi, NFC, GPS i GLONASS.
Źródło: YouTube
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nothing, a raczej jego podmarka, czyli CMF, ogłosiło właśnie datę premiery czterech nowych urządzeń. Chodzi…
vivo X200s to odchudzona wersja flagowego Ultra, która paradoksalnie wydaje mi się znacznie ciekawsza. Znamy…
Samsung nareszcie udostępnia aktualizację One UI 7 bazującą na Androidzie 15 pierwszym użytkownikom. Jako pierwsi…
Od niemal dwóch lat OnePlus 11 jest moim prywatnym telefonem, a od 2 miesięcy korzystam…
vivo X200 Ultra przed premierą pojawił się na zdjęciach na żywo. Fotograficzna dominacja jest tu…
Do sieci trafiła cena Samsung Galaxy S25 Edge w Europie. I wiecie co Wam powiem?…