Firma analityczna Strategy Analitycs postanowiła bliżej przyjrzeć się użytkownikom iPhone’a i sprawdzić stopień ich lojalności wobec smartfonów amerykańskiej korporacji. Okazało się, że firma traci na popularności wśród klientów w USA i w Europie. Powodów tego zjawiska należy się ponoć dopatrywać w braku innowacji w nowych słuchawkach. O jakiej skali problemu mowa?
Badania wykazały, iż 75% użytkowników iPhone’a w Europie Zachodniej zamierza kupić kolejny model tego producenta. Przed rokiem wskaźnik ten wynosił 88%. Dla USA jest to odpowiednio 88% i 93%. Amerykanie nadal pałają gorącym uczuciem do flagowego produktu najdroższej firmy świata, ale widać, iż w porównaniu z poprzednim rokiem uległo ono pewnemu ochłodzeniu.
Apple w dużym stopniu opiera swą sprzedaż o całkowicie nowych klientów, ale nie ulega wątpliwości, że grupa oddanych użytkowników, inwestujących w najnowsze produkty tego giganta stanowi źródło miliardowych zysków. Jeżeli firma zacznie ich do siebie zrażać, to może się zrobić nieciekawie. Inną kwestią jest to, że wielu z nich nie zrezygnuje z urządzeń Apple nawet wtedy, gdy będą one poważnie odstawać od konkurencji. Pozostali producenci mogą pozazdrościć gigantowi z Cupertino tak oddanych klientów…
Źródło: phonearena.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Wygląda na to, że Nothing - a raczej CMF - ma jeszcze jakieś ciekawe karty…
1500 to bardzo mało na nowy smartfon w 2025 roku. Teraz możesz mieć za to…
Aktualizacja do OneUI 7 przejdzie do historii jako jeden z mniej udanych softów w historii.…
OnePlus Ace 5 Ultimate Edition to kolejna po OnePlusie 13s i OnePlusie 13T premiera chińskiego…
Klon legendarnego RTS – Tempest Rising jest obecnie do kupienia w niższej cenie niż na…
Sony Xperia 1 VII ujawnia kolejne szczegóły przed zaplanowaną na maj premierą. Poznaj cenę i…