Dokładnie 30 sierpnia bieżącego roku, czyli przeddzień rozpoczynających się targów IFA 2012 w Berlinie, południowokoreański koncern Samsung, podczas konferencji prasowej, zaprezentował drugą generację tabfona – Galaxy Note II. Pierwszy Galaxy Note w tym samym czasie świętował sprzedaż na poziomie 10 milionów egzemplarzy, jednak od następcy oczekuje się podwojenia tego wyniku i wszystko na to wskazuje, ze Samsung jest na dobrej drodze aby świętować kolejny sukces.
Samsung Galaxy Note II na polskim rynku zadebiutował ponad miesiąc po oficjalnej premierze 18 października, a na światowym rynku dostępny jest od nieco ponad miesiąca i w tym czasie sprzedał się już w 3 milionach egzemplarzy, jak informuje nas Samsung. Bez wpienia jest to rewelacyjny wynik, biorąc pod uwagę, że analogicznie w tym samym okresie na pierwszego Galaxy Note, zdecydowało się okolu 1 miliona klientów. To jednak nic w porównaniu ze sprzedaż flagowca – Galaxy S III, którego sprzedaż po 100 dniach wynosiła już 30 milionów.
Samsung Galaxy Note II, którego miałem w ostatnim czasie testować swój rynkowy sukces zawdzięcza nie rewelacyjnym podzespołom (choć to ma znaczenie), ale rysikowi S Pen oraz dużemu 5.5-calowemu wyświetlaczowi, który znacznie rozszerza funkcjonalność urządzenia, oferując urynkowiwszy nieograniczone możliwości, jak chociażby tworzenie szybkich notatek.
źródło: Samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.