Era i Orange już wprowadziły do swoich oferty najnowszy telefon Apple’a – iPhone 3GS. Ci sami operatorzy oraz Play oferują także telefony HTC z systemem Google, jak Era G1, Magic czy Hero. Niestety, nasz czwarty operator – Plus, mimo posiadania w ofercie licznych telefonów Nokii czy Samsunga, nie może pochwalić się żadnym iPhonem czy Androidem. Dlaczego tak się dzieje?
Oto jak tę sytuacje w rozmowie z Gazetą Prawną tłumaczy rzecznik prasowy sieci komórkowej Plus, Adam Suchenek:
Proszę mi wierzyć, że chcieliśmy zaoferować naszym klientom iPhone’a. To, że go nie mamy, wynika niestety z takiej, a nie innej polityki dystrybucyjnej producenta.
Rzekomo, w rozmowie z Apple operator usłyszał w odpowiedzi stanowcze „nie”. Niestety, nie wiadomo dlaczego producent nie zgodził się na propozycje Plusa. Być może wynika to z dziwnej (chorej) polityki dystrybucyjnej firmy, w której nikt chyba nie potrafi się połapać.
Cóż więc pozostało Plusowi? Kupno telefonu od pośredników odpada, gdyż jak mówi Adam Suchenek:
Nie możemy zaoferować klientom telefonu, dla którego nie mamy wsparcia technicznego na wypadek awarii. Najważniejsza jest jakość usług.
Niemniej jednak, jak również podaje GP, Plus oferuje iPhone’a 3GS, kupionego właśnie u pośredników, kluczowym klientom biznesowym.
Według Gazety Prawnej, operator ponownie zasiadł do negocjacji z producentem iPhone’ów. Co z tego wyniknie przekonamy się, mam nadzieje, wkrótce.
Co więcej, Plus ma prowadzić także rozmowy z producentami Androidów i niebawem w ofercie sieci być może zobaczymy najnowszego HTC Hero lub Samsunga i7500 Galaxy.
Na dzień dzisiejszy, zainteresowani najnowszym dzieckiem Apple’a użytkownicy Plusa, aby dostać nowego iPhone’a będą musieli kupić go w Erze (gdzie telefon nie ma simlocka) lub w jednym ze sklepów.
Źrodło: forsal/gazetaprawna
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.