Jeszcze kilka lat temu nikt nie dawał Play’owi większych szans na podbój rynku zakładając, że sieć skończy swoją karierę będąc – w najlepszym układzie – wykupioną przez jednego z trzech wiodących operatorów. Teraz, gdy Play oficjalnie pochwalił się ośmioma milionami klientów, mimo kilku wpadek operatora, pora chyba aby sceptycy zmienili zdanie.
Jak zawsze, gdy pęka kolejna „bańka”, czwarty operator przedstawił kolejną jubileuszową koszulkę, chociaż dla wielu to nie koszulka będzie tutaj odgrywała pierwszoplanową rolę. Zresztą zobaczcie sami.
Przez kilka lat, operator przeszedł daleką drogę, oferując zupełnie nowe podejście do cen telefonów w abonamentach oraz pre-padid’ów. Wprowadził spore zamieszanie na rynku wdrażając Formułę 4.0 oraz jako jeden z pierwszych zaproponował sensowny wariant na zakup nowego iPhone’a za relatywnie nieduże (na tle konkurencji) pieniądze. Liczę na to, że wraz z 8-milionowym klientem, sieć zaprezentuje kilka ciekawych promocji o których już niebawem będziemy mogli Was poinformować.
źródło: profil Play na Facebook’u
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Na oficjalnej polskiej stronie Xiaomi wystartowały promocje na smartfony i nie tylko. W ramach rewelacyjnej…
W końcu mamy oficjalnej potwierdzenie! nubia Z70 Ultra za kilka dni będzie dostępna globalnie. Smartfon…
Xiaomi Redmi K80 Pro będzie świetnym smartfonem dla gracza. Wyniki w wymagających tytułach mówią same…
Smartwatche Huawei otrzymują właśnie aktualizację, która daje użytkownikom możliwość korzystania z płatności zbliżeniowych we współpracy…
Motorola potężnie zyskuje na popularności w USA. Producent zajmuje już zasłużone 3 miejsce. Czyżby Amerykanom…
Spróbujesz zgadnąć w ciemno, co tak naprawdę zmieni się w specyfikacji Samsunga Galaxy S25? To…