Jeszcze kilka lat temu nikt nie dawał Play’owi większych szans na podbój rynku zakładając, że sieć skończy swoją karierę będąc – w najlepszym układzie – wykupioną przez jednego z trzech wiodących operatorów. Teraz, gdy Play oficjalnie pochwalił się ośmioma milionami klientów, mimo kilku wpadek operatora, pora chyba aby sceptycy zmienili zdanie.
Jak zawsze, gdy pęka kolejna „bańka”, czwarty operator przedstawił kolejną jubileuszową koszulkę, chociaż dla wielu to nie koszulka będzie tutaj odgrywała pierwszoplanową rolę. Zresztą zobaczcie sami.
Przez kilka lat, operator przeszedł daleką drogę, oferując zupełnie nowe podejście do cen telefonów w abonamentach oraz pre-padid’ów. Wprowadził spore zamieszanie na rynku wdrażając Formułę 4.0 oraz jako jeden z pierwszych zaproponował sensowny wariant na zakup nowego iPhone’a za relatywnie nieduże (na tle konkurencji) pieniądze. Liczę na to, że wraz z 8-milionowym klientem, sieć zaprezentuje kilka ciekawych promocji o których już niebawem będziemy mogli Was poinformować.
źródło: profil Play na Facebook’u
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…
Debiut serii Samsung Galaxy S25 jest coraz bliżej. W przyszłym tygodniu poznamy nowe flagowce na…
Kultowy RPG właśnie trafił na Steam z 90% rabatem. Ten pozwoli wam zaoszczędzić przy zakupie…
Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…
Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…
Wciągająca strategia turowa jest obecnie na wyciągnięcie ręki wielu graczy. Objęta została bowiem kapitalną promocją,…