Jeszcze kilka lat temu nikt nie dawał Play’owi większych szans na podbój rynku zakładając, że sieć skończy swoją karierę będąc – w najlepszym układzie – wykupioną przez jednego z trzech wiodących operatorów. Teraz, gdy Play oficjalnie pochwalił się ośmioma milionami klientów, mimo kilku wpadek operatora, pora chyba aby sceptycy zmienili zdanie.
Jak zawsze, gdy pęka kolejna „bańka”, czwarty operator przedstawił kolejną jubileuszową koszulkę, chociaż dla wielu to nie koszulka będzie tutaj odgrywała pierwszoplanową rolę. Zresztą zobaczcie sami.
Przez kilka lat, operator przeszedł daleką drogę, oferując zupełnie nowe podejście do cen telefonów w abonamentach oraz pre-padid’ów. Wprowadził spore zamieszanie na rynku wdrażając Formułę 4.0 oraz jako jeden z pierwszych zaproponował sensowny wariant na zakup nowego iPhone’a za relatywnie nieduże (na tle konkurencji) pieniądze. Liczę na to, że wraz z 8-milionowym klientem, sieć zaprezentuje kilka ciekawych promocji o których już niebawem będziemy mogli Was poinformować.
źródło: profil Play na Facebook’u
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Tani RTS łączący w sobie elementy RPG jest do kupienia obecnie w zdecydowanie niższej cenie…
Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G to solidny wybór w średniej półce cenowej, oferujący ekran…
Samsung Galaxy S25 Edge pozuje na wideo obok składanego Samsunga Galaxy Z Fold 6 i…
Kapitalna gra detektywistyczna od Rockstara została objęta potężnym 77% rabatem. Nie dość, że przy jej…
Klienci PKO BP zostali perfidnie wzięci na celownik. Niebezpieczeństwo nigdy do końca nie minie, można…
Nareszcie ogłoszono datę premiery serii Infinix NOTE 50. Następcy świetnych i tanich Infinix NOTE 40…