I do przejścia na Androida. Kierowane były do pracowników firmy, mając na celu przekonać ich, że lepiej przyczynią się do rozwoju mobilnego Facebooka. Jak? Przechodząc ze sprzętów bazujących na iOS w stronę systemu Google’a. Drugie pytanie: po co? Ano po to, żeby szybciej wykrywać wady programu pisanego pod tę drugą platformę.
Plakaty można było spotkać w Menlo Park w sierpniu tego roku, ale ich zdjęcia dopiero teraz pojawiły się w sieci. Są całkiem fajnie zrealizowane, atrakcyjne wizualnie i z pewnością niebanalne.
Co do treści: mówią o tym samym, o czym sami wcześniej pisaliśmy. Według statystyk i prognoz International Data Corporation w 2016 różnice w ilości sprzedaży urządzeń z iOS i Androidem będą jeszcze większe.
Źródło: Mashable
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Wygląda na to, że Nothing nie zawsze słucha się fanów - a może po prostu…
Chińczycy zaprezentowali dwa nowe, ciekawe smartfony. Mowa o OPPO Find X8s(+), czyli mniejszym i większym…
OPPO K13 kusi użytkowników wielką baterią 7000 mAh i nowym Snapdragonem. Być może pod inną…
Huawei Mate XT znalazł już 400 tysięcy nabywców pomimo ustalonej na 11 tysięcy złotych ceny.…
Samsung Galaxy S26 Ultra miał szansę stać się pierwszym tradycyjnym flagowcem producenta z aparatem pod…
W sieci pojawiły się doniesienia o kolejnym powiększeniu baterii we flagowcach z Androidem. OnePlus, realme,…