Microsoft próbuje przebić się do świadomości klientów z nowymi produktami i ewidentnie nie zamierza na tym oszczędzać. Pieniądze, jakie przeznaczono na promocję najnowszych platform robią wielkie wrażenie, ale trudno stwierdzić, czy kampanie reklamowe zapewnią OS Windows 8 i Windows Phone 8 taką popularność, na jaką liczy gigant z Redmond. Pewne jest natomiast, że w przypadku platformy mobilnej amerykańska korporacja wcale nie faworyzuje swojego fińskiego partnera.
Jeszcze kilka miesięcy temu Stephen Elop przekonywał, że atutem Nokii jest ścisła współpraca z Microsoftem. Tymczasem, korporacja z Redmond nie zareagowała, gdy Samsung pokazał jako pierwszy słuchawkę z ich platformą. Potem Steve Ballmer (CEO Microsoftu) uczestniczył w prezentacji smartfonów HTC, a ostatecznie pochwalił się również swoim smartfonem z WP 8. I nie była to Lumia, lecz urządzenie HTC. Teraz do promocji WP8 włączono bohaterów filmu Hobbit: Niezwykła podróż. Znów pierwsze skrzypce gra HTC – promowana jest słuchawka 8X.
Promocja, w której wykorzystany zostanie motyw Hobbita ma być prowadzona w USA, Wielkiej Brytanii, Francji oraz u naszego zachodniego sąsiada. Nie zamierzam oczywiście nikogo pouczać, ale nie ulega wątpliwości, że takie „kwiatki” raczej nie świadczą o uprzywilejowanej pozycji Nokii na rynku smartfonów z WP8.
Źródło: Twitter
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…
Choć może się to wydawać niesłychane, Huawei dominuje na rynku smartfonów. Składane telefony w Chinach…
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…