Ponad dziesięć milionów konsumentów kupiło smartfony z serii LG Swift L, włączając w to modele L3, L5, L7 i L9. Urządzenia mają reprezentować nową wizję wzornictwa telefonów według koreańskiego producenta. Szczerze mówiąc – w tym wypadku ciężko LG nie przyznać racji. Jeśli popatrzymy wstecz, na Mobile World Congress z lutego 2012 roku, gdzie po raz pierwszy pokazano Swifty, to ich sukces jest naprawdę widoczny.
Szczegóły świetnej sprzedaży smartfonów znajdziesz w poniższej informacji prasowej.
Informacja prasowa
JUŻ 10 MILIONÓW ZADOWOLONYCH KONSUMENTÓW KUPIŁO SMARTFONY LG Z SERII L
Nowe wzornictwo LG dowodzi, że nie wszystkie smartfony muszą wyglądać tak samo. Firma LG Electronics poinformowała, że sprzedaż smartfonów Swift (globalnie – Optimus) z serii L przekroczyła 10 mln sztuk, co wyznacza swego rodzaju kamień milowy dla koreańskiego producenta i jego działu urządzeń mobilnych. Sukces modeli z serii L i 8-cyfrowa liczba sprzedanych urządzeń dowodzą, że wielu klientom zależy na atrakcyjnym smartfonie wyróżniającym się wyjątkową stylistyką.
Smartfony z serii L — Swift L3 (ekran 3,2″), Swift L5 (ekran 4,0″) i Swift L7 (ekran 4,3″) — to urządzenia reprezentujące nową filozofię wzornictwa LG, które zaprezentowano po raz pierwszy podczas targów Mobile World Congress (MWC) w 2012 r. Wkrótce potem na rynku pojawił się najnowszy model, Swift L9 (ekran 4,7″). Wzornictwo L-Style oferuje ponadczasową stylistykę o delikatnych detalach, która jeszcze bardziej wyróżnia urządzenia mobilne LG na tle produktów konkurencji.
Filozofię tę charakteryzuje pięć elementów estetycznych: Modern Square Style — konstrukcja zapewniająca wygodę trzymania w ręku, Floating Mass Technology — technologia ograniczająca grubość urządzenia, Seamless Layout — bardziej intuicyjne rozmieszczenie przycisków, Harmonized Design Contrast — wyważone zastosowanie akcentów metalicznych i Sensuous Slim Shape — wyjątkowy, smukły kształt, który natychmiast przyciąga uwagę.
Sukces sprzedażowy wyraźnie pokazuje, jak ważne jest dostarczanie stylowych smartfonów z dużym ekranem i udoskonalonym interfejsem. Inni producenci koncentrują swoje wysiłki na telefonach uniwersalnych, mających zaspokoić potrzeby wszystkich użytkowników. Nasza strategia przewiduje opracowywanie produktów mobilnych dostosowanych do indywidualnych wymagań i stylów życia różnych typów klientów.
— powiedział dr Jong-seok Park, prezes i dyrektor generalny pionu LG Mobile Communications.
Urządzenia z serii L są wyposażone w duże ekrany i opatentowane funkcje interfejsu LG, takie jak QuickMemo i QuickTranslator. Narzędzie QuickMemo umożliwia odręczne tworzenie notatek i wysyłanie ich innym użytkownikom, natomiast funkcja QuickTranslator szybko i precyzyjnie tłumaczy słowa i całe zdania na 64 języki.
Wszystkie modele z serii L — Swift L3, Swift L5, Swift L7 i Swift L9 — są dostępne na ponad 50 rynkach na całym świecie, w tym w Polsce.
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.