Jednym z najważniejszych elementów udanego biznesu jest dobry marketing. Jeżeli firma opanuje do perfekcji budowanie pozytywnego obrazu swoich produktów i przekona klientów, iż jest to sprzęt/usługa godna uwagi, to poważnie zwiększa swoje szanse na sukces. Branżą mobilną rządzą te same prawa, a czasem wydaje mi się, że to właśnie w tym segmencie stały się one podstawą do zbijania fortun. Zdaje sobie z tego sprawę także Nokia, która postawiła na współpracę z pewną amerykańską gwiazdą…
Zatrudnianie aktorów, piosenkarzy, sportowców i wszelkiej maści celebrytów w kampaniach reklamowych nie jest niczym nowym – to stary i sprawdzony sposób na promocję produktów. Kilka miesięcy temu Joe Belfiore oraz Steve Ballmer prezentowali platformę Windows Phone 8 na smartfonie Nokia Lumia 920 w towarzystwie popularnej aktorki i modelki. Jessica Alba, bo to o niej mowa, stała się twarzą tej kampanii i chyba solidnie wywiązuje się ze swojej roli.
W Sieci znaleźć można sporo zdjęć, na których kobietę przyłapano z czerwoną Lumią. Sama Alba też nie ukrywa, jakiego urządzenia używa i chwali się tym na Facebooku. Być może jestem tu wyjątkiem, ale chętnie poznałbym liczby związane z tą kampanią: na jaką sumę opiewał kontrakt pani Alby, jak długo potrwa cała „impreza”, a także dane związane z efektami całego przedsięwzięcia. Kupilibyście jakiekolwiek urządzenie z powodu reklamującej go gwiazdy?
Ciekawe zdjęcia znajdziecie pod tym i tym adresem.
Źródło: Onliner
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.