Jednym z najważniejszych elementów udanego biznesu jest dobry marketing. Jeżeli firma opanuje do perfekcji budowanie pozytywnego obrazu swoich produktów i przekona klientów, iż jest to sprzęt/usługa godna uwagi, to poważnie zwiększa swoje szanse na sukces. Branżą mobilną rządzą te same prawa, a czasem wydaje mi się, że to właśnie w tym segmencie stały się one podstawą do zbijania fortun. Zdaje sobie z tego sprawę także Nokia, która postawiła na współpracę z pewną amerykańską gwiazdą…
Zatrudnianie aktorów, piosenkarzy, sportowców i wszelkiej maści celebrytów w kampaniach reklamowych nie jest niczym nowym – to stary i sprawdzony sposób na promocję produktów. Kilka miesięcy temu Joe Belfiore oraz Steve Ballmer prezentowali platformę Windows Phone 8 na smartfonie Nokia Lumia 920 w towarzystwie popularnej aktorki i modelki. Jessica Alba, bo to o niej mowa, stała się twarzą tej kampanii i chyba solidnie wywiązuje się ze swojej roli.
W Sieci znaleźć można sporo zdjęć, na których kobietę przyłapano z czerwoną Lumią. Sama Alba też nie ukrywa, jakiego urządzenia używa i chwali się tym na Facebooku. Być może jestem tu wyjątkiem, ale chętnie poznałbym liczby związane z tą kampanią: na jaką sumę opiewał kontrakt pani Alby, jak długo potrwa cała „impreza”, a także dane związane z efektami całego przedsięwzięcia. Kupilibyście jakiekolwiek urządzenie z powodu reklamującej go gwiazdy?
Ciekawe zdjęcia znajdziecie pod tym i tym adresem.
Źródło: Onliner
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Jeżeli zastanawialiście się, jak będą wyglądać nowe Apple iPhone 17 (Air, Pro), to już nie…
Ta nietypowa strategia trafiła na gigantyczną promocję na GOG-u. Jeszcze przez kilka dni Anomaly 2…
Nie ulega żadnym wątpliwościom, że OnePlus 13T to będzie naprawdę ciekawy, mały flagowiec. Jego specyfikacja…
Znalazłem tak dobry telefon za mniej niż 1000 złotych i to z polskiego sklepu, że…
Ceny sprzętu Logitech idą w górę i to nawet o 25%. Klienci już zaczynają to…
Klienci ING powinni niezwłocznie znaleźć chwilę na zapoznanie się z ważnym komunikatem wydanym przez instytucję.…