Ponad dziesięć milionów Samsungów Galaxy zostało sprzedanych od czerwca 2010 roku, kiedy na rynku debiutował pierwszy Galaxy S. Chodzi o rynek indyjski, gdzie oferowane są (bądź były) Galaxy S, Galaxy S III, Galaxy S III, Galaxy Note, Galaxy Note II, Galaxy Y i siedem innych urządzeń z serii.
Szerokie portfolio pomogło nam zdemokratyzować świat smartfonów w Indiach. Jesteśmy liderem w swojej kategorii, oferujemy trzynaście urządzeń z serii Galaxy w szerokim zakresie cenowym; od 6790 do 39990 rupii.
– powiedział Asim Warsi, wiceprezes Samsung Mobile
Słowa Warsiego potwierdzają najnowsze wyniki sprzedaży – koreański producent jest liderem nie tylko na rynku indyjskim, ale też na całym globie. Oferta w Indiach nie znacząco odbiega od tej, która obecna jest w innych państwach. Podobnie jest również z cenami sprzętów.
Według firmy, ponad pięć milionów klientów wybrało Note, Note II bądź Galaxy S III.
W ciągu pierwszego półrocza w Indiach sprzedano łącznie ponad sto milionów telefonów komórkowych. Należy wliczyć w to zarówno tradycyjne sprzęty, jak i smartfony czy smartfono-tablety. Samsung obecnie może pochwalić się ponad 40-procentowym udziałem na indyjskim rynku smartfonów. Nokia uplasowała się na drugim miejscu z wynikiem 19 procent.
Źródło: The Hindu
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Globalny Xiaomi 15 Ultra ujawnia kolejne tajemnice. Superflagowiec już nie tylko zdradził wygląd na żywo…
Epicka strategia turowa trafiła na 80% zniżkę. Ta sprawi, że przy zakupie tytułu zaoszczędzicie -…
Apple znów musi wypłacić pieniądze użytkownikom sprzętów marki. To w związku z ugodą, która dotyczy…
Nothing Phone (3a) będzie jednym z ciekawszych wyborów do kupienia w Polsce. Smartfon klasy średniej,…
T-Mobile przygotował atrakcyjny bonus dla klientów operatora. To aż 1000 GB internetu, które aktywne będą…
Android 16 ma przynieść smartfonom ważną funkcję dla fanów trybu ciemnego. Ta ma bowiem sprawić,…