Do tej pory japoński koncern Sony dostarczał smartfony wszelkiej maści – od tych podstawowych, jak chociażby Xperia Tipo, poprzez Xperia J, mid-range’owy Xperia P, aż po urządzenia high-endowe – Xperia S, czy też Xperia T. Początek tego roku firma zaczęła mocnym akcentem, prezentując najbardziej wydajny model w historii Sony Mobile – Xperia Z. Z pewnością mniej zamożni klienci wyczekują modeli średniej oraz podstawowej klasy, jednak tych drugich mogą wcale nie ujrzeć.
Jak donosi serwis branżowy CNET Asia, japońska korporacja Sony może zrezygnować z produkcji budżetowych słuchawek, aby skupić się na rozwoju technologii oraz wprowadzaniu na rynek modeli klasy średniej oraz high-endy. W ten sposób ma zamiar stanąć do boju z takimi gigantami jak Apple oraz Samsung. W sumie apetyt rośnie w miarę jedzenia, toteż nie ma się co dziwić, biorąc pod uwagę, że Sony w zeszłym roku wylądował na trzecim miejscu ze swoim udziałem w rynku.
Ponadto smartfon Sony Xperia Z ma wszystko, to czym firma chce zainteresować potencjalnego klienta, jak twierdzi Calum MacDougall – dyrektor do spraw marketingu w firmie Sony. Ponadto aby być jeszcze bardziej atrakcyjnym producentem, chce położyć większy nacisk na rozrywkę oraz biblioteki internetowe, gdyż smartfony z rodziny Xperia mają dostęp do serwisu Sony Music Unlimited.
źródło: CNET Asia
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.