Brała udział w reklamach, brała udział w planowaniu marketingowym. Poniekąd została „twarzą” BlackBerry 10, choć nie wiem, czy nie nadwyrężam tu tego sformułowania. Niemniej jednak Thorsten Heins, CEO BlackBerry, przedstawił właśnie Alicię Keys jako nowego, globalnego dyrektora kreatywnego.
Nieznany jest zakres obowiązków słynnej piosenkarki. Engadget wspomina o rozwoju aplikacji, ale redaktorzy nie ręczą za tę informację w stu procentach. Wiadomo, że Keys będzie współpracować z developerami. Nie wiadomo jednak w jakim stopniu.
To nie pierwszy przypadek zatrudnienia rozpoznawalnych artystów na wysokim stanowisku korporacyjnym. Podobnym zabiegiem posłużył się swego czasu Polaroid, oferując podobną pozycję Lady Gadze. W promowaniu BlackBerry 10 pomogą również Neil Gaiman i Robert Rodriguez.
Źródło: Engadget
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Specyfikacja vivo Pad 4 Pro w przecieku zdradza niemal idealny tablet z Androidem. Ponieważ ma…
Premiera procesora MediaTek Dimensity 9400+ to ważne wydarzenie dla polskiego ManiaKa smartfonów. To ten procesor…
Samsung Galaxy S24 doczekał się potężnej obniżki ceny w Polsce. Teraz kupisz go za 2200…
iQOO Z10 (Z10x, Z10 Turbo i Z10 Turbo Pro) oraz vivo Y300 GT i Y300…
Google Pixel 9a to moim zdaniem najciekawszy telefon tego producenta od lat. Teraz jego atrakcyjność…
PKO BP bije na alarm, apelując do wszystkich klientów banku. Chodzi o e-maile dotyczące aktualizacji…