Brała udział w reklamach, brała udział w planowaniu marketingowym. Poniekąd została „twarzą” BlackBerry 10, choć nie wiem, czy nie nadwyrężam tu tego sformułowania. Niemniej jednak Thorsten Heins, CEO BlackBerry, przedstawił właśnie Alicię Keys jako nowego, globalnego dyrektora kreatywnego.
Nieznany jest zakres obowiązków słynnej piosenkarki. Engadget wspomina o rozwoju aplikacji, ale redaktorzy nie ręczą za tę informację w stu procentach. Wiadomo, że Keys będzie współpracować z developerami. Nie wiadomo jednak w jakim stopniu.
To nie pierwszy przypadek zatrudnienia rozpoznawalnych artystów na wysokim stanowisku korporacyjnym. Podobnym zabiegiem posłużył się swego czasu Polaroid, oferując podobną pozycję Lady Gadze. W promowaniu BlackBerry 10 pomogą również Neil Gaiman i Robert Rodriguez.
Źródło: Engadget
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…
Apple iPhone SE 4 będzie miał premierę w Polsce jeszcze wcześniej, niż oczekiwałem. Smartfon zadebiutuje…