W piątek rozpoczęły się Igrzyska Olimpijskie. Największe światowe koncerny, które wyłożyły na sponsoring miliony dolarów pragną przebić się do świadomości opinii publicznej. Nie inaczej jest w przypadku Coca-Coli, która chce się wyróżnić organizując największą marketingową kampanię za pośrednictwem technologii Bluetooth. Nigdy wcześniej nikt nie korzystał z Bluetooth na taką skalę.
Pioco – najbardziej wpływowa firma chińska zajmująca się Bluetooth – stworzyła tysiące hotspotów w hotelach, restauracjach, klubach, kawiarniach i setkach innych miejsc. Za ich pośrednictwem do telefonów z funkcją Bluetooth docierają reklamy Coca-Coli. Kiedy użytkownik znajdzie się w zasięgu hotspotu otrzymuje zapytanie, czy chce pobrać zawartość od Coca-Coli. Amerykański koncern ma nadzieję, że reklama dotrze do odbiorców w bardziej intuicyjny sposób niż tradycyjną drogą.
Czyżby użytkowników telefonów czekały coraz cięższe czasy? Być może wkrótce nie będziemy mogli się odpędzić od niechcianych reklam.
źródło: intomobile
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Aż trudno uwierzyć, że w przedziale 1000-1500 złotych kupimy smartfon z wodoszczelnością, 5 latami aktualizacji,…
"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…
Debiut serii Samsung Galaxy S25 jest coraz bliżej. W przyszłym tygodniu poznamy nowe flagowce na…
Kultowy RPG właśnie trafił na Steam z 90% rabatem. Ten pozwoli wam zaoszczędzić przy zakupie…
Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…
Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…