W piątek rozpoczęły się Igrzyska Olimpijskie. Największe światowe koncerny, które wyłożyły na sponsoring miliony dolarów pragną przebić się do świadomości opinii publicznej. Nie inaczej jest w przypadku Coca-Coli, która chce się wyróżnić organizując największą marketingową kampanię za pośrednictwem technologii Bluetooth. Nigdy wcześniej nikt nie korzystał z Bluetooth na taką skalę.
Pioco – najbardziej wpływowa firma chińska zajmująca się Bluetooth – stworzyła tysiące hotspotów w hotelach, restauracjach, klubach, kawiarniach i setkach innych miejsc. Za ich pośrednictwem do telefonów z funkcją Bluetooth docierają reklamy Coca-Coli. Kiedy użytkownik znajdzie się w zasięgu hotspotu otrzymuje zapytanie, czy chce pobrać zawartość od Coca-Coli. Amerykański koncern ma nadzieję, że reklama dotrze do odbiorców w bardziej intuicyjny sposób niż tradycyjną drogą.
Czyżby użytkowników telefonów czekały coraz cięższe czasy? Być może wkrótce nie będziemy mogli się odpędzić od niechcianych reklam.
źródło: intomobile
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Składany flagowiec w super promocji? Motorola razr 50 Ultra po raz pierwszy doczekała się aż…
Segment tanich tabletów przeżywa rozkwit. Świeżo zaprezentowany Teclast M50 Mini dołącza właśnie do niedrogich pobratymców…
Tanie realme zdobyło kolejną certyfikację. Szykuje się globalne ogłoszenie niskobudżetowca. Niedługo realme Note 60x będzie…
Masz flagowca Apple? To przydałyby Ci się słuchawki. Jako fan marki na pewno słyszałeś o…
Nowy tablet OPPO Pad 3 zadebiutuje już jutro. Na dzień przed premierą sporo o nim…
Dzieli nas dzień od prezentacji średniaków OPPO. O nowym OPPO Reno 13 (Pro) wiemy niemalże…