W piątek rozpoczęły się Igrzyska Olimpijskie. Największe światowe koncerny, które wyłożyły na sponsoring miliony dolarów pragną przebić się do świadomości opinii publicznej. Nie inaczej jest w przypadku Coca-Coli, która chce się wyróżnić organizując największą marketingową kampanię za pośrednictwem technologii Bluetooth. Nigdy wcześniej nikt nie korzystał z Bluetooth na taką skalę.
Pioco – najbardziej wpływowa firma chińska zajmująca się Bluetooth – stworzyła tysiące hotspotów w hotelach, restauracjach, klubach, kawiarniach i setkach innych miejsc. Za ich pośrednictwem do telefonów z funkcją Bluetooth docierają reklamy Coca-Coli. Kiedy użytkownik znajdzie się w zasięgu hotspotu otrzymuje zapytanie, czy chce pobrać zawartość od Coca-Coli. Amerykański koncern ma nadzieję, że reklama dotrze do odbiorców w bardziej intuicyjny sposób niż tradycyjną drogą.
Czyżby użytkowników telefonów czekały coraz cięższe czasy? Być może wkrótce nie będziemy mogli się odpędzić od niechcianych reklam.
źródło: intomobile
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…
Choć może się to wydawać niesłychane, Huawei dominuje na rynku smartfonów. Składane telefony w Chinach…
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…