W piątek rozpoczęły się Igrzyska Olimpijskie. Największe światowe koncerny, które wyłożyły na sponsoring miliony dolarów pragną przebić się do świadomości opinii publicznej. Nie inaczej jest w przypadku Coca-Coli, która chce się wyróżnić organizując największą marketingową kampanię za pośrednictwem technologii Bluetooth. Nigdy wcześniej nikt nie korzystał z Bluetooth na taką skalę.
Pioco – najbardziej wpływowa firma chińska zajmująca się Bluetooth – stworzyła tysiące hotspotów w hotelach, restauracjach, klubach, kawiarniach i setkach innych miejsc. Za ich pośrednictwem do telefonów z funkcją Bluetooth docierają reklamy Coca-Coli. Kiedy użytkownik znajdzie się w zasięgu hotspotu otrzymuje zapytanie, czy chce pobrać zawartość od Coca-Coli. Amerykański koncern ma nadzieję, że reklama dotrze do odbiorców w bardziej intuicyjny sposób niż tradycyjną drogą.
Czyżby użytkowników telefonów czekały coraz cięższe czasy? Być może wkrótce nie będziemy mogli się odpędzić od niechcianych reklam.
źródło: intomobile
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Motorola edge 60 fusion zadebiutowała w Polsce jako mocna kandydatka do tytułu ulubionego telefonu Polaków.…
Apple ponownie udowodniło, że wiodący status w branży smartfonów jest zasłużony, prezentując swój najnowszy flagowy…
Google Pixel 10 Pro Fold pozuje pierwszych grafikach. Ma być tańszy od poprzednika – a…
Klon Bloodborne – Thymesia, czyli brutalna gra akcji RPG trafiła na ciekawą 60% zniżkę. Ta…
Nareszcie doczekaliśmy się Apple Intelligence także w Europie, czyli również w Polsce. Apple udostępnia swoje…
Samsung Galaxy Tab S10 FE i S10 FE+ zadebiutowały oficjalnie. To najmniej opłacalne Samsungi, jakie…