W trakcie Super Bowl firmy technologiczne reklamują się prawie od zawsze. Nie inaczej będzie w tym roku; do Samsunga, Apple’a i innych dołączy m.in. BlackBerry, która podgrzewało atmosferę coraz to kolejnymi teaserami. Teraz światło dzienne ujrzała zabawna, 30-sekundowa reklama Z10 i Q10.
W 30 sekund prościej pokazać to, czego Z10 nie potrafi. Prosta pointa, po której ciężko nie wybrać się na dedykowaną stronę i rzeczywiście zapoznać się z możliwościami nowego produktu.
Niezależnie od tego, czy dawnemu RIM-owi uda się zdobyć nowych klientów, widać, że premiera systemu i smartfonów wywołała silne emocje. Nie tylko serwisy tematyczne spekulują na temat przyszłości firmy – nawet w komentarzach pod filmem można znaleźć zupełnie skrajne opinie.
Z10 oparto na 4.2-calowym wyświetlaczu o rozdzielczości 1280×768, dwurdzeniowym procesorze z zegarem taktowanym częstotliwością 1.5 GHz, dwóm gigabajtom pamięci RAM, modułom LTE, HSDPA, EDGE i GPRS. Dalej znajdziesz Bluetooth 4.0, dwuzakresowy moduł Wi-Fi, aparat z ośmiomegapikselową matrycą oraz 16 gigabajtów wbudowanej pamięci. Telefon szczegółowo opisywaliśmy tutaj.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.