W trakcie Super Bowl firmy technologiczne reklamują się prawie od zawsze. Nie inaczej będzie w tym roku; do Samsunga, Apple’a i innych dołączy m.in. BlackBerry, która podgrzewało atmosferę coraz to kolejnymi teaserami. Teraz światło dzienne ujrzała zabawna, 30-sekundowa reklama Z10 i Q10.
W 30 sekund prościej pokazać to, czego Z10 nie potrafi. Prosta pointa, po której ciężko nie wybrać się na dedykowaną stronę i rzeczywiście zapoznać się z możliwościami nowego produktu.
Niezależnie od tego, czy dawnemu RIM-owi uda się zdobyć nowych klientów, widać, że premiera systemu i smartfonów wywołała silne emocje. Nie tylko serwisy tematyczne spekulują na temat przyszłości firmy – nawet w komentarzach pod filmem można znaleźć zupełnie skrajne opinie.
Z10 oparto na 4.2-calowym wyświetlaczu o rozdzielczości 1280×768, dwurdzeniowym procesorze z zegarem taktowanym częstotliwością 1.5 GHz, dwóm gigabajtom pamięci RAM, modułom LTE, HSDPA, EDGE i GPRS. Dalej znajdziesz Bluetooth 4.0, dwuzakresowy moduł Wi-Fi, aparat z ośmiomegapikselową matrycą oraz 16 gigabajtów wbudowanej pamięci. Telefon szczegółowo opisywaliśmy tutaj.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Składany flagowiec w super promocji? Motorola razr 50 Ultra po raz pierwszy doczekała się aż…
Segment tanich tabletów przeżywa rozkwit. Świeżo zaprezentowany Teclast M50 Mini dołącza właśnie do niedrogich pobratymców…
Tanie realme zdobyło kolejną certyfikację. Szykuje się globalne ogłoszenie niskobudżetowca. Niedługo realme Note 60x będzie…
Masz flagowca Apple? To przydałyby Ci się słuchawki. Jako fan marki na pewno słyszałeś o…
Nowy tablet OPPO Pad 3 zadebiutuje już jutro. Na dzień przed premierą sporo o nim…
Dzieli nas dzień od prezentacji średniaków OPPO. O nowym OPPO Reno 13 (Pro) wiemy niemalże…