W trakcie Super Bowl firmy technologiczne reklamują się prawie od zawsze. Nie inaczej będzie w tym roku; do Samsunga, Apple’a i innych dołączy m.in. BlackBerry, która podgrzewało atmosferę coraz to kolejnymi teaserami. Teraz światło dzienne ujrzała zabawna, 30-sekundowa reklama Z10 i Q10.
W 30 sekund prościej pokazać to, czego Z10 nie potrafi. Prosta pointa, po której ciężko nie wybrać się na dedykowaną stronę i rzeczywiście zapoznać się z możliwościami nowego produktu.
Niezależnie od tego, czy dawnemu RIM-owi uda się zdobyć nowych klientów, widać, że premiera systemu i smartfonów wywołała silne emocje. Nie tylko serwisy tematyczne spekulują na temat przyszłości firmy – nawet w komentarzach pod filmem można znaleźć zupełnie skrajne opinie.
Z10 oparto na 4.2-calowym wyświetlaczu o rozdzielczości 1280×768, dwurdzeniowym procesorze z zegarem taktowanym częstotliwością 1.5 GHz, dwóm gigabajtom pamięci RAM, modułom LTE, HSDPA, EDGE i GPRS. Dalej znajdziesz Bluetooth 4.0, dwuzakresowy moduł Wi-Fi, aparat z ośmiomegapikselową matrycą oraz 16 gigabajtów wbudowanej pamięci. Telefon szczegółowo opisywaliśmy tutaj.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Amazfit Active 2 nie tylko mocno staniał w promocji, ale dzięki aktualizacji stał się też…
Wygląda na to, że właściciele całkiem świeżego smartwatcha, jakim jest Amazfit Active 2, mogą mieć…
Testowy prototyp modelu Apple Watch 10 wyciekł właśnie do sieci. Wyposażono go w tajemnicze czujniki,…
Motorola edge 60 fusion zadebiutowała w Polsce jako mocna kandydatka do tytułu ulubionego telefonu Polaków.…
Apple ponownie udowodniło, że wiodący status w branży smartfonów jest zasłużony, prezentując swój najnowszy flagowy…
Google Pixel 10 Pro Fold pozuje pierwszych grafikach. Ma być tańszy od poprzednika – a…