Czy marka Android jest rozpoznawalna? Raczej tak. Czy to samo dotyczy marki Galaxy? Oczywiście. A która marka ma dzisiaj większą „siłę rażenia”? Pytanie niby mało istotne, ale z drugiej strony, jest to jeden z mierników, jakimi możemy zbadać kondycję firmy. Nie ulega wątpliwości, że w przypadku Google i Samsunga ta kwestia może wzbudzać zainteresowanie.
Pewien analityk postanowił zbadać popularność wspomnianych marek z pomocą wyszukiwarki Google. Okazuje się, że hasła Galaxy oraz Android szybko zyskują na znaczeniu i jednocześnie konkurują ze sobą. Czy to zagraża zielonemu robotowi? W pewnym stopniu na pewno. Jeżeli klienci zaczną kojarzyć przede wszystkim firmę Samsung i jej marki, to mobilny system operacyjny Android stanie się niejako „dodatkiem” do urządzeń koreańskiego producenta. Jeszcze bardziej ucierpią na tym inni producenci.
Seria Galaxy może za jakiś czas stać się synonimem Androida. To poważnie utrudni innym korporacjom przebicie się do świadomości masowego klienta (należy pamiętać, iż liczba tzw. „uświadomionych użytkowników”, którzy orientują się w systemach operacyjnych, nowych technologiach i smartfonach stanowi niewielką część wszystkich użytkowników). Jeżeli konkurencja nie przebije się na pierwszy plan i nie stawi czoła Samsungowi, to rynek szybko stanie się dość ubogi i nudny. Na tym ucierpią przede wszystkim klienci.
Waszym zdaniem, marka Galaxy zagraża Androidowi?
Źródło: slashgear.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Jest cienki i wytrzymały, ma pojemną baterię oraz istnie flagowy element, a do tego jest…
Sony Xperia 1 VII przed premierą pojawiła się na zdjęciach na żywo. Fioletowy wariant to…
Epic Games rozdaje perełkę od indie studia – gracze przez najbliższy tydzień mogą odebrać za…
Honor Pad GT zadebiutował oficjalnie. Ponieważ ma rozsądną specyfikację i niską cenę, chętnie zobaczyłbym go…
Nie mam pojęcia, w jaki sposób Redmi Turbo 4 Pro może być tak tani na…
Chciałoby się napisać — NARESZCIE! Długo czekaliśmy na oficjalny powrót vivo do Polski, ale w…