Mobile World Congress 2013 odbywają się w Barcelonie w dniach 25-28 II 2013. Jesteśmy tam! Będziemy dla Was relacjonować z Barcelony osobiście. Dzięki naszym blogom grupy techManiaK.pl będziesz na bieżąco - śledź: MWC 2013.
Barcelona. Właśnie uczestniczymy w konferencji operatora Play. Póki co brak nowości, dowiedzieliśmy się za to, że sytuacja fioletowego operatora jest dobra, a będzie jeszcze lepsza. 😉
2012 – to bardzo dobry rok, zarówno dla PLAY, jak i konsumentów polskiego rynku telekomunikacyjnego. Wprowadzając pierwsze oferty bez limitu, wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy czekali na nieskomplikowane i przewidywalne oferty. Przyszłość rynku telekomunikacyjnego to proste i przejrzyste rozwiązania, których PLAY jest prekursorem.
– powiedział Jørgen Bang-Jensen, prezes P4 Sp. z o.o.
Tymczasem małe podsumowanie działalności Play, cytowane za oficjalnym komunikatem.
PLAY zakończył rok 2012 z 8,7 mln klientów. To wzrost o niemal jedną czwartą w porównaniu z poprzednim rokiem. Udział w rynku wyniósł 16%. Wzrost liczby klientów pozytywnie przełożył się na wyniki finansowe. Spółka osiągnęła ponad 3,4 mld zł przychodu ze sprzedaży – o 29% więcej niż przed rokiem. EBITDA wzrosła z 874 mln zł w 2011 roku do ponad 1,2 mld zł w roku 2012, co daje wzrost 40%.
PLAY podsumował 2012 rok podczas międzynarodowej konferencji telekomunikacyjnej w Barcelonie. Wyniki wskazują na znaczący postęp, jakiego spółka dokonała w ostatnim roku. Sukcesem okazała się między innymi FORMUŁA 4.0 – oferta nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci, wprowadzona w marcu 2012 roku. PLAY wyznaczył w ten sposób nowy kierunek rozwoju branży, zmuszając konkurencyjne sieci do zaoferowania podobnych, korzystnych dla klientów planów taryfowych.
Silną pozycję PLAY jako inicjatora prokonsumenckich zmian docenili klienci. Aż 7 z 10 osób decydujących się na zmianę operatora i przeniesienie numeru do innej sieci wybrało PLAY. Dzięki między innymi Formule 4.0 spółka pozyskała ponad 1,6 mln nowych klientów, uzyskując łączną bazę 8,7 mln klientów po 5 latach działalności. Co ważne, obok dynamicznie rozwijającego się segmentu detalicznego, PLAY zanotował imponujący wzrost w segmencie biznesowym. W 2012 roku sieć miała już 1,1 mln klientów biznesowych, co daje wzrost o 107% w stosunku do poprzedniego roku.
W roku 2013 roku polski rynek telekomunikacyjny czekają kolejne zmiany. Od stycznia obowiązują zrównane stawki MTR, co powinno przełożyć się na zaprzestanie stosowania zawyżonych marż na połączenia do PLAY. Z kolei wygrana PLAY w przetargu na rezerwację częstotliwości z pasma 1800 MHz pozwoli spółce na dalszy rozwój usług w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu mobilnego.
Mobile World Congress 2013 odbywają się w Barcelonie w dniach 25-28 II 2013. Jesteśmy tam! Będziemy dla Was relacjonować z Barcelony osobiście. Dzięki naszym blogom grupy techManiaK.pl będziesz na bieżąco - śledź: MWC 2013.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Składany flagowiec w super promocji? Motorola razr 50 Ultra po raz pierwszy doczekała się aż…
Segment tanich tabletów przeżywa rozkwit. Świeżo zaprezentowany Teclast M50 Mini dołącza właśnie do niedrogich pobratymców…
Tanie realme zdobyło kolejną certyfikację. Szykuje się globalne ogłoszenie niskobudżetowca. Niedługo realme Note 60x będzie…
Masz flagowca Apple? To przydałyby Ci się słuchawki. Jako fan marki na pewno słyszałeś o…
Nowy tablet OPPO Pad 3 zadebiutuje już jutro. Na dzień przed premierą sporo o nim…
Dzieli nas dzień od prezentacji średniaków OPPO. O nowym OPPO Reno 13 (Pro) wiemy niemalże…