Zgodnie z informacją przekazaną w lutym, od 19 marca tego roku T-Mobile zmieniła zasady pobierania opłaty za usługę Rok ważności konta po każdej rozmowie. Jak się jednak okazuje, wielu klientów o tym fakcie zapomniało, co spowodowało lawinę komentarzy na portalu społecznościowym Facebook, a do tego wszystkiego dochodzi jeszcze awaria internetowego Biura Obsługi Abonentów.
O zmianach użytkownicy Heyah oraz T-Mobile na kartę powinni zostać poinformowani za pośrednictwem wiadomości tekstowej , jak również poprzez stronę internetową, Facebooka oraz Biuro Obsługi. Jak widać kanałów informacyjnych było bardzo dużo, jednak najprawdopodobniej nie do wszystkich wiadomość ta dotarła. Przypomnę, że od teraz usługa Rok ważności konta po każdej rozmowie łączy się z innymi usługami, jak chociażby Prezentobranie, czy Pakiet 60 minut do wszystkich sieci. Jednak za korzystanie z niej pobierana jest opłata w wysokości 3 złotych miesięcznie.
Ponadto każdy kto zdecyduje się na jej włączenie musi się liczyć z opłatą aktywacyjną, wynoszącą 5 złotych (zawiera opłatę za pierwszy miesiąc korzystania z usługi), natomiast dotychczasowych użytkowników ona nie dotyczy. Dezaktywacja usługi przedłużającej ważność konta, nie spowoduje skrócenia aktualnego terminu ważności konta.
źródło: hotmoney
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.