Zgodnie z informacją przekazaną w lutym, od 19 marca tego roku T-Mobile zmieniła zasady pobierania opłaty za usługę Rok ważności konta po każdej rozmowie. Jak się jednak okazuje, wielu klientów o tym fakcie zapomniało, co spowodowało lawinę komentarzy na portalu społecznościowym Facebook, a do tego wszystkiego dochodzi jeszcze awaria internetowego Biura Obsługi Abonentów.
O zmianach użytkownicy Heyah oraz T-Mobile na kartę powinni zostać poinformowani za pośrednictwem wiadomości tekstowej , jak również poprzez stronę internetową, Facebooka oraz Biuro Obsługi. Jak widać kanałów informacyjnych było bardzo dużo, jednak najprawdopodobniej nie do wszystkich wiadomość ta dotarła. Przypomnę, że od teraz usługa Rok ważności konta po każdej rozmowie łączy się z innymi usługami, jak chociażby Prezentobranie, czy Pakiet 60 minut do wszystkich sieci. Jednak za korzystanie z niej pobierana jest opłata w wysokości 3 złotych miesięcznie.
Ponadto każdy kto zdecyduje się na jej włączenie musi się liczyć z opłatą aktywacyjną, wynoszącą 5 złotych (zawiera opłatę za pierwszy miesiąc korzystania z usługi), natomiast dotychczasowych użytkowników ona nie dotyczy. Dezaktywacja usługi przedłużającej ważność konta, nie spowoduje skrócenia aktualnego terminu ważności konta.
źródło: hotmoney
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Na polski rynek wkracza właśnie nowa linia produktowa znanego producenta - Baseus PicoGo. Mowa o…
Czy najlepszy składany telefon typu flip 2025 roku będzie też tym najdroższym? Okazuje się, że…
Zatrzęsienie premier w ostatnich dniach jest zwyczajnie spore. Tym razem oficjalnie to realme GT7 został…
Motorola Edge 60 Pro nie ma już dla nas tajemnic przed premierą. Przyszła królowa polskich…
Naprawdę świetny, dobrze oceniany FPS jest teraz do zgarnięcia taniej na Steam za sprawą potężnej…
Dawno nie poczułeś magii po odpakowaniu telefonu? Redmi Turbo 4 Pro Harry Potter Edition Ci…