Zgodnie z informacją przekazaną w lutym, od 19 marca tego roku T-Mobile zmieniła zasady pobierania opłaty za usługę Rok ważności konta po każdej rozmowie. Jak się jednak okazuje, wielu klientów o tym fakcie zapomniało, co spowodowało lawinę komentarzy na portalu społecznościowym Facebook, a do tego wszystkiego dochodzi jeszcze awaria internetowego Biura Obsługi Abonentów.
O zmianach użytkownicy Heyah oraz T-Mobile na kartę powinni zostać poinformowani za pośrednictwem wiadomości tekstowej , jak również poprzez stronę internetową, Facebooka oraz Biuro Obsługi. Jak widać kanałów informacyjnych było bardzo dużo, jednak najprawdopodobniej nie do wszystkich wiadomość ta dotarła. Przypomnę, że od teraz usługa Rok ważności konta po każdej rozmowie łączy się z innymi usługami, jak chociażby Prezentobranie, czy Pakiet 60 minut do wszystkich sieci. Jednak za korzystanie z niej pobierana jest opłata w wysokości 3 złotych miesięcznie.
Ponadto każdy kto zdecyduje się na jej włączenie musi się liczyć z opłatą aktywacyjną, wynoszącą 5 złotych (zawiera opłatę za pierwszy miesiąc korzystania z usługi), natomiast dotychczasowych użytkowników ona nie dotyczy. Dezaktywacja usługi przedłużającej ważność konta, nie spowoduje skrócenia aktualnego terminu ważności konta.
źródło: hotmoney
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Tani RTS łączący w sobie elementy RPG jest do kupienia obecnie w zdecydowanie niższej cenie…
Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G to solidny wybór w średniej półce cenowej, oferujący ekran…
Samsung Galaxy S25 Edge pozuje na wideo obok składanego Samsunga Galaxy Z Fold 6 i…
Kapitalna gra detektywistyczna od Rockstara została objęta potężnym 77% rabatem. Nie dość, że przy jej…
Klienci PKO BP zostali perfidnie wzięci na celownik. Niebezpieczeństwo nigdy do końca nie minie, można…
Nareszcie ogłoszono datę premiery serii Infinix NOTE 50. Następcy świetnych i tanich Infinix NOTE 40…