HTC One już w przyszłym tygodniu pojawi się na wybranych rynkach. Dla tajwańskiego producenta jest to bardzo ważny telefon i dlatego oprócz świetnego urządzenia HTC inwestuje więcej w reklamę. A partnerem, który mu w tym pomoże będzie Qualcomm.
Zapewne większość z Was widziała reklamy Xperii Z w większych miastach, Sony chce żeby każdy wiedział o jego najnowszym flagowcu. Jak tylko Samsung Galaxy S 4 pojawi się na rynku możemy spodziewać się jeszcze większej kampanii reklamowej. A gdzie w tym wszystkim jest HTC One? HTC One X według wielu nie odniósł sukcesu podobnego do S III ponieważ mimo porównywalnej specyfikacji, tajwański producent był kilka długości za koreańskim gigantem pod względem reklamy. Teraz ma się to zmienić, ponieważ HTC chcę zwiększyć budżet na tradycyjny marketing o 100%, a cyfrowy aż o 250%.
Nieoczekiwanie Qualcomm również chce pomóc w promocji One. Oprócz współpracy technologicznej chce również wspomóc Tajwańczyków w kwestii reklamy. Dlatego pierwsza seria ich spotów reklamowych będzie przedstawiała HTC One.
Jak sądzicie czy HTC dorówna konkurencji również pod względem reklamy swojego produktu?
Źródło: digitimes.com, androidbeat.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Xiaomi prezentuje flagowy model 15 Ultra z obiektywami Leica, innowacyjnym dźwiękiem Wi-Fi i sztuczną inteligencją,…
Na targach MWC 2025 firma uCloudlink zaprezentowała innowacyjne rozwiązania, które zrewolucjonizują łączność. Koncepcja Global First…
Rewelacyjny w swojej klasie smartwatch Huawei Watch Fit 3 dostępny jest teraz w udanej promocji…
HONOR Pad V9 oficjalnie zaprezentowany. To wyjątkowo cienki tablet z pojemną baterią 10100 mAh, ekranem…
Honor dołącza do elitarnego grona producentów smartfonów z Androidem. Podobnie jak Samsung i Google zaoferuje…
Infinix NOTE 50 oraz Infinix NOTE 50 Pro oficjalnie. Zwłaszcza wariant Pro jest ciekawie wyposażony.…