HTC One już w przyszłym tygodniu pojawi się na wybranych rynkach. Dla tajwańskiego producenta jest to bardzo ważny telefon i dlatego oprócz świetnego urządzenia HTC inwestuje więcej w reklamę. A partnerem, który mu w tym pomoże będzie Qualcomm.
Zapewne większość z Was widziała reklamy Xperii Z w większych miastach, Sony chce żeby każdy wiedział o jego najnowszym flagowcu. Jak tylko Samsung Galaxy S 4 pojawi się na rynku możemy spodziewać się jeszcze większej kampanii reklamowej. A gdzie w tym wszystkim jest HTC One? HTC One X według wielu nie odniósł sukcesu podobnego do S III ponieważ mimo porównywalnej specyfikacji, tajwański producent był kilka długości za koreańskim gigantem pod względem reklamy. Teraz ma się to zmienić, ponieważ HTC chcę zwiększyć budżet na tradycyjny marketing o 100%, a cyfrowy aż o 250%.
Nieoczekiwanie Qualcomm również chce pomóc w promocji One. Oprócz współpracy technologicznej chce również wspomóc Tajwańczyków w kwestii reklamy. Dlatego pierwsza seria ich spotów reklamowych będzie przedstawiała HTC One.
Jak sądzicie czy HTC dorówna konkurencji również pod względem reklamy swojego produktu?
Źródło: digitimes.com, androidbeat.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) udowadniają, że eksport nie jest zarezerwowany wyłącznie dla dużych…
Orange Flex przygotował ofertę idealną w ramach ferii zimowych, które właśnie trwają. W aplikacji w…
Wygląda na to, że Google Pixel 6a to naprawdę wytrzymały smartfon. Już niejeden egzemplarz wytrzymał…
Niebawem poznamy najcieńszy flagowiec, który zdetronizuje dotychczasowego króla "składaków", czyli HONOR Magic V3. Do debiutu…
Nowa metoda oszustów jest bezlitosna dla niczego nieświadomych Polaków. Policja wydała ważny apel, wskazując, kto…
DeepSeek to nowe objawienie 2025 roku, czyli chatbot AI, który stał się konkurencją dla ChatGPT.…