Amerykański operator Verizon Wireless rozpoczął właśnie promocyjną kampanię reklamową nowego Androida, który wkrótce trafi do oferty sieci. Mimo iż nie padła jeszcze konkretna nazwa urządzenia, łatwo się domyślić, że chodzi o Motorolę Sholes. Co ciekawe, kampania DroidDoes uderza także w cudowne dziecko Apple’a – iPhone’a.
W kampanii wykorzystano główne wady telefonu Apple’a, które porównano z możliwościami smartfona Verizon Wireless. W szczególności zaakcentowano: brak multitaskingu, brak fizycznej klawiatury, brak widżetów, brak możliwości personalizacji urządzenia, niewymienialną baterię, słaby aparat, który nie pozwala na robienie zdjęć przy słabym oświetleniu oraz to, że iPhone OS jest zamkniętym środowiskiem. Nie trudno zgadnąć, że Droid ma to wszystko…
Poniżej reklama DroidDoes:
Czy uderzenie w iPhone’a pomoże sieci Verizon w promocji nowego Androida, przekonamy się już niebawem.
Więcej o Motoroli Sholes (znanej także jako Tao lub Droid) dowiecie się z naszych poprzednich wpisów:
źródło: unwiredview
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…
Choć może się to wydawać niesłychane, Huawei dominuje na rynku smartfonów. Składane telefony w Chinach…
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…