Amerykański operator Verizon Wireless rozpoczął właśnie promocyjną kampanię reklamową nowego Androida, który wkrótce trafi do oferty sieci. Mimo iż nie padła jeszcze konkretna nazwa urządzenia, łatwo się domyślić, że chodzi o Motorolę Sholes. Co ciekawe, kampania DroidDoes uderza także w cudowne dziecko Apple’a – iPhone’a.
W kampanii wykorzystano główne wady telefonu Apple’a, które porównano z możliwościami smartfona Verizon Wireless. W szczególności zaakcentowano: brak multitaskingu, brak fizycznej klawiatury, brak widżetów, brak możliwości personalizacji urządzenia, niewymienialną baterię, słaby aparat, który nie pozwala na robienie zdjęć przy słabym oświetleniu oraz to, że iPhone OS jest zamkniętym środowiskiem. Nie trudno zgadnąć, że Droid ma to wszystko…
Poniżej reklama DroidDoes:
Czy uderzenie w iPhone’a pomoże sieci Verizon w promocji nowego Androida, przekonamy się już niebawem.
Więcej o Motoroli Sholes (znanej także jako Tao lub Droid) dowiecie się z naszych poprzednich wpisów:
źródło: unwiredview
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Amazfit Active 2 nie tylko mocno staniał w promocji, ale dzięki aktualizacji stał się też…
Wygląda na to, że właściciele całkiem świeżego smartwatcha, jakim jest Amazfit Active 2, mogą mieć…
Testowy prototyp modelu Apple Watch 10 wyciekł właśnie do sieci. Wyposażono go w tajemnicze czujniki,…
Motorola edge 60 fusion zadebiutowała w Polsce jako mocna kandydatka do tytułu ulubionego telefonu Polaków.…
Apple ponownie udowodniło, że wiodący status w branży smartfonów jest zasłużony, prezentując swój najnowszy flagowy…
Google Pixel 10 Pro Fold pozuje pierwszych grafikach. Ma być tańszy od poprzednika – a…