Amerykański operator Verizon Wireless rozpoczął właśnie promocyjną kampanię reklamową nowego Androida, który wkrótce trafi do oferty sieci. Mimo iż nie padła jeszcze konkretna nazwa urządzenia, łatwo się domyślić, że chodzi o Motorolę Sholes. Co ciekawe, kampania DroidDoes uderza także w cudowne dziecko Apple’a – iPhone’a.
W kampanii wykorzystano główne wady telefonu Apple’a, które porównano z możliwościami smartfona Verizon Wireless. W szczególności zaakcentowano: brak multitaskingu, brak fizycznej klawiatury, brak widżetów, brak możliwości personalizacji urządzenia, niewymienialną baterię, słaby aparat, który nie pozwala na robienie zdjęć przy słabym oświetleniu oraz to, że iPhone OS jest zamkniętym środowiskiem. Nie trudno zgadnąć, że Droid ma to wszystko…
Poniżej reklama DroidDoes:
Czy uderzenie w iPhone’a pomoże sieci Verizon w promocji nowego Androida, przekonamy się już niebawem.
Więcej o Motoroli Sholes (znanej także jako Tao lub Droid) dowiecie się z naszych poprzednich wpisów:
źródło: unwiredview
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Jeżeli zastanawialiście się, jak będą wyglądać nowe Apple iPhone 17 (Air, Pro), to już nie…
Ta nietypowa strategia trafiła na gigantyczną promocję na GOG-u. Jeszcze przez kilka dni Anomaly 2…
Nie ulega żadnym wątpliwościom, że OnePlus 13T to będzie naprawdę ciekawy, mały flagowiec. Jego specyfikacja…
Znalazłem tak dobry telefon za mniej niż 1000 złotych i to z polskiego sklepu, że…
Ceny sprzętu Logitech idą w górę i to nawet o 25%. Klienci już zaczynają to…
Klienci ING powinni niezwłocznie znaleźć chwilę na zapoznanie się z ważnym komunikatem wydanym przez instytucję.…