CEO Apple, Tim Cook jakiś czas temu przepraszał za niedopracowane mapy, ale teraz znowu musi to zrobić. Tym razem musi przeprosić Chińczyków i chodzi o nierówne traktowanie ich w stosunku do innych krajów.
Użytkownicy urządzeń Apple na chińskim rynku byli bardzo niezadowoleni z krótkiego czasu gwarancji oraz głównie tego, że są traktowani gorzej niż inni. W innych krajach wadliwe telefony były wymieniane na nowe, a na rynku chińskim tylko naprawiane, co zostało bardzo źle odebrane. Teraz ma się to zmienić i wadliwe modele będą wymieniane na nowe oraz oczywiście będą one miały nadal roczną gwarancję. Nie obyło się bez przeprosin wystosowanych przez CEO Apple, Tima Cooka w stosunku do chińskiego rynku. Oprócz zmian w gwarancji urządzeń i wymianie wadliwych modeli na nowe, mają tez być przeprowadzone szkolenia dla osób pracujących w chińskich oddziałach Apple. Jest też dostępna strona dla chińskich użytkowników, na której mogą szukać pomocy.
Jak widać dzisiejsze Apple bardzo się zmieniło w stosunku do tego za czasów Steve Jobs. Czy uważacie, że jest to wina Tima Cooka czy może rynek się zmienił i iPhone nie jest już lepszy od innych smartfonów, przez co Apple musi bardziej walczyć o klienta?
Źródło: engadget.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Kapitalny FPS należący do popularnej serii gier z gatunku trafił na 95% promocję na Steam.…
Aktualizacja OneUI 7 wprowadza przydatne nowości w kontekście aparatu do najmocniejszego flagowego modelu Samsung Galaxy…
Klasyczny i szykowny Amazfit Balance doczekał się w Polsce dobrej promocji. Smartwatch nie tylko posiada…
Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) udowadniają, że eksport nie jest zarezerwowany wyłącznie dla dużych…
Orange Flex przygotował ofertę idealną w ramach ferii zimowych, które właśnie trwają. W aplikacji w…
Wygląda na to, że Google Pixel 6a to naprawdę wytrzymały smartfon. Już niejeden egzemplarz wytrzymał…