CEO Apple, Tim Cook jakiś czas temu przepraszał za niedopracowane mapy, ale teraz znowu musi to zrobić. Tym razem musi przeprosić Chińczyków i chodzi o nierówne traktowanie ich w stosunku do innych krajów.
Użytkownicy urządzeń Apple na chińskim rynku byli bardzo niezadowoleni z krótkiego czasu gwarancji oraz głównie tego, że są traktowani gorzej niż inni. W innych krajach wadliwe telefony były wymieniane na nowe, a na rynku chińskim tylko naprawiane, co zostało bardzo źle odebrane. Teraz ma się to zmienić i wadliwe modele będą wymieniane na nowe oraz oczywiście będą one miały nadal roczną gwarancję. Nie obyło się bez przeprosin wystosowanych przez CEO Apple, Tima Cooka w stosunku do chińskiego rynku. Oprócz zmian w gwarancji urządzeń i wymianie wadliwych modeli na nowe, mają tez być przeprowadzone szkolenia dla osób pracujących w chińskich oddziałach Apple. Jest też dostępna strona dla chińskich użytkowników, na której mogą szukać pomocy.
Jak widać dzisiejsze Apple bardzo się zmieniło w stosunku do tego za czasów Steve Jobs. Czy uważacie, że jest to wina Tima Cooka czy może rynek się zmienił i iPhone nie jest już lepszy od innych smartfonów, przez co Apple musi bardziej walczyć o klienta?
Źródło: engadget.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…