CEO Apple, Tim Cook jakiś czas temu przepraszał za niedopracowane mapy, ale teraz znowu musi to zrobić. Tym razem musi przeprosić Chińczyków i chodzi o nierówne traktowanie ich w stosunku do innych krajów.
Użytkownicy urządzeń Apple na chińskim rynku byli bardzo niezadowoleni z krótkiego czasu gwarancji oraz głównie tego, że są traktowani gorzej niż inni. W innych krajach wadliwe telefony były wymieniane na nowe, a na rynku chińskim tylko naprawiane, co zostało bardzo źle odebrane. Teraz ma się to zmienić i wadliwe modele będą wymieniane na nowe oraz oczywiście będą one miały nadal roczną gwarancję. Nie obyło się bez przeprosin wystosowanych przez CEO Apple, Tima Cooka w stosunku do chińskiego rynku. Oprócz zmian w gwarancji urządzeń i wymianie wadliwych modeli na nowe, mają tez być przeprowadzone szkolenia dla osób pracujących w chińskich oddziałach Apple. Jest też dostępna strona dla chińskich użytkowników, na której mogą szukać pomocy.
Jak widać dzisiejsze Apple bardzo się zmieniło w stosunku do tego za czasów Steve Jobs. Czy uważacie, że jest to wina Tima Cooka czy może rynek się zmienił i iPhone nie jest już lepszy od innych smartfonów, przez co Apple musi bardziej walczyć o klienta?
Źródło: engadget.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Polski hit na Dzikim Zachodzie – Evil West, trafił na potężną zniżkę na platformie Steam.…
Klienci PKO BP w opałach. Popularna instytucja wystosowała istotny komunikat, przypominając użytkownikom, w jaki sposób…
CMF Watch Pro nadal jest wart zakupu w 2025 roku, o ile oczywiście jego cena…
Amazfit Active 2 testowałem przez dwa tygodnie i smartwatch zrobił na mnie piorunująco dobre wrażenie.…
Samsung Galaxy S25 Ultra zyskuje nowe supermoce. To intrygujące etui PinButton dodaje bowiem do najmocniejszego…
Honor Power zadebiutował i zaszokował świat nie tylko baterią 8000 mAh, ale i bardzo niską…