Launcher Facebooka doczekał się w chwilę po premierze oficjalnego spotu telewizyjnego, który będzie emitowany we wszystkich liczących się stacjach telewizyjnych w Ameryce Północnej. Ideą reklamy jest hasło przewodnie Home’a, czyli „liczą się ludzie, nie aplikacje”.
Podsumowanie konferencji, na której Mark Zuckerberg przedstawił nowy produkt, znajdziesz tutaj.
Po raz pierwszy reklamę pokazano w sobotni wieczór, podczas koszykarskich play-off’ów transmitowanych przez CBS. Sam spot nie wyróżnia się niczym szczególnym – ot, klasyczna produkcja, której nie sposób pomylić z żadną inną branżą.
Facebook Home trafi do Google Play 12 kwietnia. Będzie dostępny za darmo dla posiadaczy nowych telefonów Samsunga i HTC. W tym samym czasie w sprzedaży pojawi się również HTC First, smartfon dedykowany nowemu rozwiązaniu i projektowany pod jego kątem. Telefon zawita też do Europy, choć dokładna data debiutu nie jest znana.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.