Launcher Facebooka doczekał się w chwilę po premierze oficjalnego spotu telewizyjnego, który będzie emitowany we wszystkich liczących się stacjach telewizyjnych w Ameryce Północnej. Ideą reklamy jest hasło przewodnie Home’a, czyli „liczą się ludzie, nie aplikacje”.
Podsumowanie konferencji, na której Mark Zuckerberg przedstawił nowy produkt, znajdziesz tutaj.
Po raz pierwszy reklamę pokazano w sobotni wieczór, podczas koszykarskich play-off’ów transmitowanych przez CBS. Sam spot nie wyróżnia się niczym szczególnym – ot, klasyczna produkcja, której nie sposób pomylić z żadną inną branżą.
Facebook Home trafi do Google Play 12 kwietnia. Będzie dostępny za darmo dla posiadaczy nowych telefonów Samsunga i HTC. W tym samym czasie w sprzedaży pojawi się również HTC First, smartfon dedykowany nowemu rozwiązaniu i projektowany pod jego kątem. Telefon zawita też do Europy, choć dokładna data debiutu nie jest znana.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…