Według ostatnich donosów, gigant z Redmond miałby pracować nad własnym, inteligentnym zegarkiem. Podobnie jak Apple, podobnie jak Google, Samsung czy LG – Microsoft również chce wejść na rynek smartwatchów i nie przespać kolejnego etapu rozwoju urządzeń mobilnych.
Nie byłaby to pierwsza przymiarka Microsoftu do stworzenia urządzenia z kategorii wearable, a więc elektroniki, którą można na co dzień nosić jako proste akcesorium modowe. I, co więcej, funkcjonalne.
W relatywnie niedalekiej przeszłości powstało tak zwane SPOT (Smart Personal Objects Technology), dzieło programistów Microsoftu, umożliwiające personalizację domowych sprzętów elektronicznych. W wielkim skrócie działało to tak: po uiszczeniu opłaty subskrypcyjnej firma przesyłała przeróżne informacje – pogodę, ceny akcji, itd. – do zegarków czy magnesów na lodówkę. Transmisja odbywała się za pośrednictwem nieużywanej częstotliwości FM, a samą konfigurację przeprowadzało się za pośrednictwem peceta.
Microsoft zrezygnował z mało popularnego programu dopiero w roku 2008, w sześć lat po jego wprowadzeniu. Czy tym razem – jeśli rzeczywiście inżynierowie z Redmond zaprojektują smartwatch – będzie inaczej?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…
Choć może się to wydawać niesłychane, Huawei dominuje na rynku smartfonów. Składane telefony w Chinach…
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…