Pisaliśmy już nieraz o produktach chińskiej firmy Xiaomi, która radzi sobie coraz lepiej na chińskim rynku. Po wypuszczeniu Mi-Two oraz całkiem niedawno Mi2S, Xiaomi pracuje nad jego następcą Mi3. Najlepszą jednak wiadomością jest to, iż Xiaomi planuje wejście także na inne rynki. Czy w takim razie zobaczymy te smartfony w Europie?
Xiaomi jest już znaną marką w Chinach co potwierdzają liczby. W roku 2012 sprzedali ponad 7 milionów swoich urządzeń, a gdy wypuścili Mi-Two do sprzedaży online to kilkaset tysięcy jego sztuk zniknęło w przeciągu kilku minut. Ten rok według CEO Xiaomi, Lin Bin’a będzie jeszcze lepszy i uda im się sprzedać 15 milionów swoich urządzeń. Jednak jeszcze lepszą wiadomością, jest informacja że chińska firma zamierza wejść na inne rynki i tam również sprzedawać swoje telefony. Lin Bin twierdzi też, że sukces Xiaomi jest bardzo prosty. Polega on na sprzedawaniu urządzeń z topową specyfikacją po jak najniższej cenie, nie trwoniąc jej na reklamę czy sklepy. Uważa też, że należy skupiać się bardziej na usługach, a nie na wysokiej cenie urządzenia.
Czy jeszcze w tym roku zobaczymy tą chińską firmę w Europie? Jest to na razie bardzo mało prawdopodobne, ponieważ Xiaomi najpierw postara się wejść na inne rynki azjatyckie, ale nigdy nic nie wiadomo. Chcielibyście zobaczyć topowe urządzenia w cenie mniejszej niż 2000 złotych na polskim rynku?
źródło: engadget.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Składany flagowiec w super promocji? Motorola razr 50 Ultra po raz pierwszy doczekała się aż…
Segment tanich tabletów przeżywa rozkwit. Świeżo zaprezentowany Teclast M50 Mini dołącza właśnie do niedrogich pobratymców…
Tanie realme zdobyło kolejną certyfikację. Szykuje się globalne ogłoszenie niskobudżetowca. Niedługo realme Note 60x będzie…
Masz flagowca Apple? To przydałyby Ci się słuchawki. Jako fan marki na pewno słyszałeś o…
Nowy tablet OPPO Pad 3 zadebiutuje już jutro. Na dzień przed premierą sporo o nim…
Dzieli nas dzień od prezentacji średniaków OPPO. O nowym OPPO Reno 13 (Pro) wiemy niemalże…