Nie tak dawno temu informowałem Was o tym, że Huawei zdecydowało się na dość ciekawą formę kampanii będącą właściwie książkowym przykładem na „wyjście do klienta”. Chińska firma odwiedzi kilka miast, gdzie będzie promować swoje nowe urządzenia. Dziś wiemy już, że tą samą drogą podąży polski oddział HTC, który będzie starał się przekonać nas do zakupu swojego flagowego smartfonu: HTC One.
HTC już rozpoczęło swoją przygodę w ramach akcji One City Tour. Poniżej możecie zobaczyć szczegółowe informacje, gdzie i kiedy będzie można porozmawiać ze specjalistami firmy oraz pobawić się HTC One:
- 23-25.05.2013r. Poznań – Stary Browar
- 24-26.05.2013 Kraków – Galeria Krakowska
- 7-9.06.2013 Wrocław – Galeria Grunwaldzka
- 7-9.06.2013 Warszawa – Złote Tarasy
- 21-23.06.2013 Warszawa – Galeria Mokotów
- 11-13.06.2013 Katowice – Centrum Handlowe Silesia
Jako, że pogoda w najbliższych dniach niezbyt ma nam sprzyjać, może warto udać się do Poznania lub Krakowa, żeby dowiedzieć się kilku ciekawostek o nowym flagowym produkcie od HTC. Wygląda na to, że rozpoczęła się nowa moda na „wyjazdy promocyjne”, ale to chyba dobrze, że firma staje na przysłowiowych uszach, aby zwiększyć zainteresowanie swoimi produktami.
Nie mogę jednak oprzeć się wrażeniu, że HTC zyskałoby dużo więcej (agażując na takie eskapady dużo mniej środków finansowych), gdyby po prostu obniżyło cenę swojego flagowca o 200-300 złotych. Nie sądzicie, że byłaby to jedna z najlepszych akcji promocyjnych?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.