Nie tak dawno temu informowałem Was o tym, że Huawei zdecydowało się na dość ciekawą formę kampanii będącą właściwie książkowym przykładem na „wyjście do klienta”. Chińska firma odwiedzi kilka miast, gdzie będzie promować swoje nowe urządzenia. Dziś wiemy już, że tą samą drogą podąży polski oddział HTC, który będzie starał się przekonać nas do zakupu swojego flagowego smartfonu: HTC One.
HTC już rozpoczęło swoją przygodę w ramach akcji One City Tour. Poniżej możecie zobaczyć szczegółowe informacje, gdzie i kiedy będzie można porozmawiać ze specjalistami firmy oraz pobawić się HTC One:
Jako, że pogoda w najbliższych dniach niezbyt ma nam sprzyjać, może warto udać się do Poznania lub Krakowa, żeby dowiedzieć się kilku ciekawostek o nowym flagowym produkcie od HTC. Wygląda na to, że rozpoczęła się nowa moda na „wyjazdy promocyjne”, ale to chyba dobrze, że firma staje na przysłowiowych uszach, aby zwiększyć zainteresowanie swoimi produktami.
Nie mogę jednak oprzeć się wrażeniu, że HTC zyskałoby dużo więcej (agażując na takie eskapady dużo mniej środków finansowych), gdyby po prostu obniżyło cenę swojego flagowca o 200-300 złotych. Nie sądzicie, że byłaby to jedna z najlepszych akcji promocyjnych?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…