Nie tak dawno temu informowałem Was o tym, że Huawei zdecydowało się na dość ciekawą formę kampanii będącą właściwie książkowym przykładem na „wyjście do klienta”. Chińska firma odwiedzi kilka miast, gdzie będzie promować swoje nowe urządzenia. Dziś wiemy już, że tą samą drogą podąży polski oddział HTC, który będzie starał się przekonać nas do zakupu swojego flagowego smartfonu: HTC One.
HTC już rozpoczęło swoją przygodę w ramach akcji One City Tour. Poniżej możecie zobaczyć szczegółowe informacje, gdzie i kiedy będzie można porozmawiać ze specjalistami firmy oraz pobawić się HTC One:
Jako, że pogoda w najbliższych dniach niezbyt ma nam sprzyjać, może warto udać się do Poznania lub Krakowa, żeby dowiedzieć się kilku ciekawostek o nowym flagowym produkcie od HTC. Wygląda na to, że rozpoczęła się nowa moda na „wyjazdy promocyjne”, ale to chyba dobrze, że firma staje na przysłowiowych uszach, aby zwiększyć zainteresowanie swoimi produktami.
Nie mogę jednak oprzeć się wrażeniu, że HTC zyskałoby dużo więcej (agażując na takie eskapady dużo mniej środków finansowych), gdyby po prostu obniżyło cenę swojego flagowca o 200-300 złotych. Nie sądzicie, że byłaby to jedna z najlepszych akcji promocyjnych?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony Xperia 1 VII przed premierą pojawiła się na zdjęciach na żywo. Fioletowy wariant to…
Epic Games rozdaje perełkę od indie studia – gracze przez najbliższy tydzień mogą odebrać za…
Honor Pad GT zadebiutował oficjalnie. Ponieważ ma rozsądną specyfikację i niską cenę, chętnie zobaczyłbym go…
Nie mam pojęcia, w jaki sposób Redmi Turbo 4 Pro może być tak tani na…
Chciałoby się napisać — NARESZCIE! Długo czekaliśmy na oficjalny powrót vivo do Polski, ale w…
OnePlus 13T zadebiutował oficjalnie. Dla mnie to ideał kompaktowego flagowca w doskonałej cenie. Ponadto ma…