Samsung znany jest z mocnego promowania swoich nowych produktów, ale w przypadku SGS 4 przeszedł samego siebie. Razem we współpracy ze szwajcarską siecią komórkową Swisscom zorganizował w Zurychu specjalną akcję, w której można było zgarnąć najnowszy flagowy model Galaxy S 4. Wystarczyło tylko uważnie się w niego wpatrywać.
Każdy kto przez 60 minut będzie bezustannie wpatrywał się w Galaxy S 4 dostanie za darmo jedną sztukę tego smartfonu. Zadanie wygląda na łatwe, ale to tylko pozory. W rzeczywistości niczego nie spodziewający się klienci już po paru minutach wpatrywania się w ekran Galaxy S 4 odwracali głowę, bo „coś” się zaczęło dziać. Policjanci ze szczekającym psem, kłócąca się para, sprzedawca hot-dog’ów, muzycy, a nawet kaskaderzy na motorach – wszystko po to, by śmiałek mierzący się z zadaniem choć na sekundę oderwał wzrok od telefonu.
Osoby, którym nie udało się wytrzymać 60 minut nie były do końca na przegranej pozycji, bo otrzymały zniżki, których wielkość była adekwatna do czasu sprzędzonego przed maszyną z telefonem. Prawdopodobnie zniżki upoważniały do zakupu smartfonu Galaxy S 4.
W zadaniu wykorzystano technologię eye-tracing i funkcję Smart pause, które znajdują się w Samsungu Galaxy S 4. Smartfon wie kiedy użytkownik patrzy na ekran i zatrzymuje film tylko wtedy, gdy skieruje on wzrok w inną stronę lub odwróci głowę.
To nie koniec akcji promocyjnej, bo w ciągu kilku najbliższych dni będzie jeszcze organizowana w takich miastach jak Lucerna (28.05, Schwanenplatz), Berno (29.05, Waisenhausplatz) i Lozanna (30.05, Place de I’Europe). Pozostaje tylko zazdrościć szwajcarskim mieszkańcom i żałować, że podobne konkursy nie odbywają się w Polsce.
źródło: YouTube
Ceny Samsung Galaxy S4 I9505
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.