Niedawno w sieci pojawiły się informacje, iż niektóre egzemplarze wchodzącego właśnie do sprzedaży HTC HD2 posiadają wbudowaną wadę aparatu fotograficznego. W efekcie czego smartfony te nie radziły sobie dobrze z robieniem zdjęć – w środkowej części zdjęcia kolory były wyraźnie przebarwione.
Na szczęście firma HTC nie zlekceważyła tej sprawy. W odpowiedzi na list od jednego z użytkowników HD2, tajwański producent przyznał, że problem leży po stronie sprzętowej (a nie jak twierdzono wcześniej, że winą jest niedopracowane oprogramowanie) i obiecał wymianę wszystkich wadliwych modeli na nowe:
Drogi użytkowniku HTC,
dziękujemy za Twoje pytanie dotyczące urządzenia. Problem leży po stronie hardware’owej, możesz skontaktować się ze sprzedawcą, aby wymienił urządzenie na nowe, lub z nami i wysłać urządzenie do naszego serwisu aby je naprawić. Jeśli problem powtórzy się proszę o ponowny kontakt z nami.
Szybka reakcja firmy i nie tuszowanie problemu może cieszyć. Jednak, mnie osobiście trochę martwi, że problem ten pojawił się w tak zaawansowanym urządzeniu jak HD2…
AKTUALIZACJA: Dzisiaj w sieci pojawiła się kolejna, oficjalna informacja HTC w tej sprawie. W mailu do jednego z użytkowników forum XDA, przedstawiciel firmy uspokaja iż problemy kamery spowodowana jest jednak przez wadliwy software i wkrótce pojawi się hotfix naprawiający ten problem:
Drogi użytkowniku HTC,
zidentyfikowaliśmy błąd w oprogramowaniu telefonu, który powodował wadliwą prace aparatu w HD2. Sprawę tą traktujemy bardzo poważnie i obecnie trwają pracę nad hotfixem (łatką) naprawiającą to niedociągnięcie. Patch zostanie udostępniony tak szybko jak to tylko możliwe.Update dla HD2 zostanie udostępniony poprzez oficjalną stronę supportu HTC i będzie go można znaleźć tutaj.
Więcej o HTC HD2 dowiecie się z naszych poprzednich wpisów:
Źródło: mobile990/htc
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.