Według Android Central przesyłki z białym Nexusem 4 – zamówione bezpośrednio z Google Play – mają być odesłane z powrotem do nadawcy. Prezentowana 28 maja nowa wersja telefonu pojawiła się w amerykańskim sklepie Google dzień później. Model o pojemności 16 gigabajtów wyprzedał się błyskawicznie, natomiast wersję z ośmioma gigabajtami można zamówić w dalszym ciągu.
Redaktorzy wyżej wspomnianego serwisu postanowili sprawę wyjaśnić najszybciej, jak się da. I wyjaśnili, otrzymując oficjalne oświadczenie od Google Play.
Tłumaczenie:
Niektórzy klienci otrzymali informację zawierającą nieprawidłowe informacje, jakoby przesyłka miała wrócić do nadawcy. Prosimy o zignorowanie tego komunikatu; właściwy otrzymacie za pośrednictwem e-maila w ciągu następnych 24 godzin. (…) Termin dostawy nie ulegnie zmianie
Teoretycznie, wygląda na to, że wszystko jest w porządku. Wystarczy jednak zajrzeć do komentarzy na Android Central, by znaleźć kilkanaście niezadowolonych głosów, skarżących się na opóźnioną paczkę. „Miała przyjść dzisiaj, jest ósma wieczorem. Kurier nawet nie dzwonił” – czytamy.
Jeśli opóźnienie rzeczywiście ma miejsce, to nie byłoby to nic nowego. Już z oryginalnym Nexusem były kłopoty, które jednak LG udało się rozwiązać po zwiększeniu nakładów produkcyjnych. A teraz? Znów trzeba czekać na rozwiązanie sprawy.
Źródło: Android Central
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.