Firma z Cupertino złożyła wniosek o zastrzeżenie nowej ikony ichniejszej aplikacji FaceTime jako znaku towarowego Apple’a. Dla przypomnienia, FaceTime jest aplikacją pozwalającą na wykonywanie wideo-połączeń między produktami oznaczonymi logiem nagryzionego jabłuszka poprzez WiFi lub sieć komórkową.
Stare logo przedstawiało zarys srebrnej kamery z naniesioną na niego soczewką obiektywu. Wszystko znajdowało się na szarym tle o widocznej fakturze otoczonym ramką. W nowym designie, Apple rezygnuje ze wszelkich detali i pozostawia sam zarys białej kamery na zielonym tle o zmiennym gradiencie.
Nowy wygląd iOSa wyraźnie pokazuje, iż firma z Cupertino rezygnuje z zachwalanego przez zmarłego Steve’a Jobsa oraz Scotta Forstalla (który został wyrzucony z Apple’a po odmowie podpisania oficjalnych przeprosin za niedopracowane Apple Maps) skeumorfizmu na rzecz płaskiego interfejsu.
źródło: PatentlyApple, Engadget
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Epic Games rozdaje perełkę od indie studia – gracze przez najbliższy tydzień mogą odebrać za…
Honor Pad GT zadebiutował oficjalnie. Ponieważ ma rozsądną specyfikację i niską cenę, chętnie zobaczyłbym go…
Nie mam pojęcia, w jaki sposób Redmi Turbo 4 Pro może być tak tani na…
Chciałoby się napisać — NARESZCIE! Długo czekaliśmy na oficjalny powrót vivo do Polski, ale w…
OnePlus 13T zadebiutował oficjalnie. Dla mnie to ideał kompaktowego flagowca w doskonałej cenie. Ponadto ma…
Tak wygląda cała seria Apple iPhone 17! Masz okazję sprawdzić design modeli iPhone 17, iPhone…