Firma z Cupertino złożyła wniosek o zastrzeżenie nowej ikony ichniejszej aplikacji FaceTime jako znaku towarowego Apple’a. Dla przypomnienia, FaceTime jest aplikacją pozwalającą na wykonywanie wideo-połączeń między produktami oznaczonymi logiem nagryzionego jabłuszka poprzez WiFi lub sieć komórkową.
Stare logo przedstawiało zarys srebrnej kamery z naniesioną na niego soczewką obiektywu. Wszystko znajdowało się na szarym tle o widocznej fakturze otoczonym ramką. W nowym designie, Apple rezygnuje ze wszelkich detali i pozostawia sam zarys białej kamery na zielonym tle o zmiennym gradiencie.
Nowy wygląd iOSa wyraźnie pokazuje, iż firma z Cupertino rezygnuje z zachwalanego przez zmarłego Steve’a Jobsa oraz Scotta Forstalla (który został wyrzucony z Apple’a po odmowie podpisania oficjalnych przeprosin za niedopracowane Apple Maps) skeumorfizmu na rzecz płaskiego interfejsu.
źródło: PatentlyApple, Engadget
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…
Choć może się to wydawać niesłychane, Huawei dominuje na rynku smartfonów. Składane telefony w Chinach…
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…