Nie Samsung, nie LG – Apple. Korporacja z nadgryzionym jabłkiem w logo ma najwięcej zadowolonych klientów na terenie Korei Południowej, przy czym nie chodzi o sprzedaż, a o samą satysfakcję z kupionego produktu.
Firma Tima Cooka „wygryzła” zatem z pierwszego miejsca wymienionych wyżej elektronicznych gigantów, dla których Korea stanowi przecież rynek rodzimy.
Badanie przeprowadzone zostało przez analityków z Quality Insights; wyniki opublikowano na podstawie odpowiedzi 44 168 respondentów, spośród których wszyscy posiadają jakiś – bliżej nieokreślony – smartfon.
Serwis Apple’a został doceniony jako najlepszy w Korei, zdobywając 52 procent głosów pozytywnych. Amerykańską korporację wyróżniono przede wszystkim za szybkość naprawy.
Samsung, z wynikiem 50 procent, nie jest daleko. LG uplasowało się na trzecim miejscu – 46 procent klientów firmy jest zadowolonych z obsługi.
Źródło: Apple Insider
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Globalny Xiaomi 15 Ultra ujawnia kolejne tajemnice. Superflagowiec już nie tylko zdradził wygląd na żywo…
Epicka strategia turowa trafiła na 80% zniżkę. Ta sprawi, że przy zakupie tytułu zaoszczędzicie -…
Apple znów musi wypłacić pieniądze użytkownikom sprzętów marki. To w związku z ugodą, która dotyczy…
Nothing Phone (3a) będzie jednym z ciekawszych wyborów do kupienia w Polsce. Smartfon klasy średniej,…
T-Mobile przygotował atrakcyjny bonus dla klientów operatora. To aż 1000 GB internetu, które aktywne będą…
Android 16 ma przynieść smartfonom ważną funkcję dla fanów trybu ciemnego. Ta ma bowiem sprawić,…