Nie Samsung, nie LG – Apple. Korporacja z nadgryzionym jabłkiem w logo ma najwięcej zadowolonych klientów na terenie Korei Południowej, przy czym nie chodzi o sprzedaż, a o samą satysfakcję z kupionego produktu.
Firma Tima Cooka „wygryzła” zatem z pierwszego miejsca wymienionych wyżej elektronicznych gigantów, dla których Korea stanowi przecież rynek rodzimy.
Badanie przeprowadzone zostało przez analityków z Quality Insights; wyniki opublikowano na podstawie odpowiedzi 44 168 respondentów, spośród których wszyscy posiadają jakiś – bliżej nieokreślony – smartfon.
Serwis Apple’a został doceniony jako najlepszy w Korei, zdobywając 52 procent głosów pozytywnych. Amerykańską korporację wyróżniono przede wszystkim za szybkość naprawy.
Samsung, z wynikiem 50 procent, nie jest daleko. LG uplasowało się na trzecim miejscu – 46 procent klientów firmy jest zadowolonych z obsługi.
Źródło: Apple Insider
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Apple ponownie udowodniło, że wiodący status w branży smartfonów jest zasłużony, prezentując swój najnowszy flagowy…
Google Pixel 10 Pro Fold pozuje pierwszych grafikach. Ma być tańszy od poprzednika – a…
Klon Bloodborne – Thymesia, czyli brutalna gra akcji RPG trafiła na ciekawą 60% zniżkę. Ta…
Nareszcie doczekaliśmy się Apple Intelligence także w Europie, czyli również w Polsce. Apple udostępnia swoje…
Samsung Galaxy Tab S10 FE i S10 FE+ zadebiutowały oficjalnie. To najmniej opłacalne Samsungi, jakie…
vivo V50e niedługo będzie mieć swoją premierę i został już zapowiedziany przez producenta. Dobry aparat…