Apple i Samsung od dłuższego czasu walczą ze sobą o pozycję na rynku mobilnym. Choć producenci grają w zupełnie innej lidze i produkują sprzęt dla zupełnie innego klienta końcowego, to i tak nie zmienia to faktu, że walka jest zacięta czego najlepszym dowodem jest reklama opublikowana przez islandzki oddział południowokoreańskiego koncernu, o której wspominał już Antek. Nie tylko na tym polu trwa batalia, gdyż to co liczy się najbardziej to cyferki, a te jak się okazuje są bezlitosne dla Samsunga.
Samsung świętował ostatnio sprzedaż Galaxy S4 w nakładzie 20 milionów egzemplarzy w przeciągu zaledwie dwóch miesięcy od oficjalnego wprowadzenia w obieg. Jednak według Briana Marshalla – analityka z ISI Groupz – gigantowi z Cupertino zajęło to aż dwa razy mniej czasu, a to oznacza, że dwadzieścia milionów Apple iPhone 5 znalazło się na rynku w zaledwie 25 dni.
Z dalszych wyliczeń analityka dowiadujemy się, że dzienna sprzedaż iPhone 5 wynosiła 805 tysięcy, zaś Samsunga jedynie 333 tysiące dziennie analogicznie do tego samego okresu.
źródło: appleinsider
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.