Apple i Samsung od dłuższego czasu walczą ze sobą o pozycję na rynku mobilnym. Choć producenci grają w zupełnie innej lidze i produkują sprzęt dla zupełnie innego klienta końcowego, to i tak nie zmienia to faktu, że walka jest zacięta czego najlepszym dowodem jest reklama opublikowana przez islandzki oddział południowokoreańskiego koncernu, o której wspominał już Antek. Nie tylko na tym polu trwa batalia, gdyż to co liczy się najbardziej to cyferki, a te jak się okazuje są bezlitosne dla Samsunga.
Samsung świętował ostatnio sprzedaż Galaxy S4 w nakładzie 20 milionów egzemplarzy w przeciągu zaledwie dwóch miesięcy od oficjalnego wprowadzenia w obieg. Jednak według Briana Marshalla – analityka z ISI Groupz – gigantowi z Cupertino zajęło to aż dwa razy mniej czasu, a to oznacza, że dwadzieścia milionów Apple iPhone 5 znalazło się na rynku w zaledwie 25 dni.
Z dalszych wyliczeń analityka dowiadujemy się, że dzienna sprzedaż iPhone 5 wynosiła 805 tysięcy, zaś Samsunga jedynie 333 tysiące dziennie analogicznie do tego samego okresu.
źródło: appleinsider
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Przygodówka detektywistyczna – Nobody Wants to Die od polskiego producenta jest do kupienia tanio za…
Ponieważ OnePlus Pad 2 moim zdaniem jest najlepszym tabletem w swojej cenie, tej promocji nie…
Świetny RTS w settingu Sci-Fi – Grey Goo: Definitive Edition jest do kupienia w zaskakująco…
Trzy kultowe wręcz smartfony, kolejno od Samsunga, Google i OnePlusa, dotarły do kresu swoich możliwości…
vivo X200 Ultra to będzie prawdopodobnie najlepszy foto-smartfon na rynku, co potwierdza wyciek pełnej specyfikacji…
CMF Phone 2 Pro będzie zdecydowanie ciekawym wyborem, jeżeli będzie w cenie około 1000 złotych.…