Apple i Samsung od dłuższego czasu walczą ze sobą o pozycję na rynku mobilnym. Choć producenci grają w zupełnie innej lidze i produkują sprzęt dla zupełnie innego klienta końcowego, to i tak nie zmienia to faktu, że walka jest zacięta czego najlepszym dowodem jest reklama opublikowana przez islandzki oddział południowokoreańskiego koncernu, o której wspominał już Antek. Nie tylko na tym polu trwa batalia, gdyż to co liczy się najbardziej to cyferki, a te jak się okazuje są bezlitosne dla Samsunga.
Samsung świętował ostatnio sprzedaż Galaxy S4 w nakładzie 20 milionów egzemplarzy w przeciągu zaledwie dwóch miesięcy od oficjalnego wprowadzenia w obieg. Jednak według Briana Marshalla – analityka z ISI Groupz – gigantowi z Cupertino zajęło to aż dwa razy mniej czasu, a to oznacza, że dwadzieścia milionów Apple iPhone 5 znalazło się na rynku w zaledwie 25 dni.
Z dalszych wyliczeń analityka dowiadujemy się, że dzienna sprzedaż iPhone 5 wynosiła 805 tysięcy, zaś Samsunga jedynie 333 tysiące dziennie analogicznie do tego samego okresu.
źródło: appleinsider
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Globalny Xiaomi 15 Ultra ujawnia kolejne tajemnice. Superflagowiec już nie tylko zdradził wygląd na żywo…
Epicka strategia turowa trafiła na 80% zniżkę. Ta sprawi, że przy zakupie tytułu zaoszczędzicie -…
Apple znów musi wypłacić pieniądze użytkownikom sprzętów marki. To w związku z ugodą, która dotyczy…
Nothing Phone (3a) będzie jednym z ciekawszych wyborów do kupienia w Polsce. Smartfon klasy średniej,…
T-Mobile przygotował atrakcyjny bonus dla klientów operatora. To aż 1000 GB internetu, które aktywne będą…
Android 16 ma przynieść smartfonom ważną funkcję dla fanów trybu ciemnego. Ta ma bowiem sprawić,…