Samsung wprowadza na polski rynek najnowszy smartfon i900 OMNIA. Koreańska firma najwyraźniej wierzy, że mnóstwo Polaków zdecyduje się wyłożyć na telefon komórkowy aż 1699zł – taka bowiem jest sugerowana cena detaliczna OMNI – gdyż kampania promocyjna będzie naprawdę spora. Ciekawe tylko, czy ustawią przed sklepami fałszywe kolejki po telefon…
Kampania telewizyjna będzie jedną z największych przeprowadzonych w Polsce przez Samsung Mobile i obejmie praktycznie wszystkie stacje: TVN, Polsat, TVP, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, TVn CNBC, Discovery oraz MTV i VIVA. Spoty mają 3 wersje: 10, 15 i 30 sekund. Wersja 10-sekundowa jest spotem teaserowym, który uzupełniony będzie wersją 30-sekundową w tym samym bloku reklamowym. Reklama pojawi się także w kinach Cinema City (wersja 30sek.) oraz na wielkim ekranie LED Hator Media umieszczonym w centrum Warszawy.
Ponadto oczywiście prasa: lifestyle’owa, branżowa, kobieca, jak również internet. Spodziewajmy się zatem, że ze wszech stron Samsung będzie nas namawiał, aby zakupić „wszystko”. Zabawa potrwa do połowy października.
źródło: Samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…