Samsung wprowadza na polski rynek najnowszy smartfon i900 OMNIA. Koreańska firma najwyraźniej wierzy, że mnóstwo Polaków zdecyduje się wyłożyć na telefon komórkowy aż 1699zł – taka bowiem jest sugerowana cena detaliczna OMNI – gdyż kampania promocyjna będzie naprawdę spora. Ciekawe tylko, czy ustawią przed sklepami fałszywe kolejki po telefon…
Kampania telewizyjna będzie jedną z największych przeprowadzonych w Polsce przez Samsung Mobile i obejmie praktycznie wszystkie stacje: TVN, Polsat, TVP, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, TVn CNBC, Discovery oraz MTV i VIVA. Spoty mają 3 wersje: 10, 15 i 30 sekund. Wersja 10-sekundowa jest spotem teaserowym, który uzupełniony będzie wersją 30-sekundową w tym samym bloku reklamowym. Reklama pojawi się także w kinach Cinema City (wersja 30sek.) oraz na wielkim ekranie LED Hator Media umieszczonym w centrum Warszawy.
Ponadto oczywiście prasa: lifestyle’owa, branżowa, kobieca, jak również internet. Spodziewajmy się zatem, że ze wszech stron Samsung będzie nas namawiał, aby zakupić „wszystko”. Zabawa potrwa do połowy października.
źródło: Samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Motorola edge 60 fusion zadebiutowała w Polsce jako mocna kandydatka do tytułu ulubionego telefonu Polaków.…
Apple ponownie udowodniło, że wiodący status w branży smartfonów jest zasłużony, prezentując swój najnowszy flagowy…
Google Pixel 10 Pro Fold pozuje pierwszych grafikach. Ma być tańszy od poprzednika – a…
Klon Bloodborne – Thymesia, czyli brutalna gra akcji RPG trafiła na ciekawą 60% zniżkę. Ta…
Nareszcie doczekaliśmy się Apple Intelligence także w Europie, czyli również w Polsce. Apple udostępnia swoje…
Samsung Galaxy Tab S10 FE i S10 FE+ zadebiutowały oficjalnie. To najmniej opłacalne Samsungi, jakie…